نقد و بررسی کارنامه نشر فضا در خانه هنرمندان ایران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۸ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۱۴۷ ، بازدید:۳۳۲۹

نشست ˝نقد و بررسی کارنامه نشر فضا˝ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
 

نقد و بررسی , کارنامه , نشر فضا , خانه هنرمندان ایران , رویداد های معماری , ستاوین ,

 

به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نشست "نقد و بررسی کارنامه نشر فضا" با حضور محمدرضا اصلانی، رضا بهبهانی، علیرضا قهاری، سعید تیز قلم زنوزی و ناصر فکوهی یک‌شنبه ۲۴ آبان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

پرداختن به فعالیت‌های علمی و آموزشی و نیز حرفه‌ای در گستره‌های متفاوت فضای ساخته شده، از مقیاس معماری تا مقیاس طرح‌های سرزمینی و ملی، با بینشی میان‌دانشی، موضوع اصلی فعالیت‌های "نشر فضا" دانسته می‌شود.

این نشر تاکنون حدود چهل اثر را به فضای علمی و فرهنگی کشور اهدا کرده است. نشر فضا، با مدیر مسئولی محمد منصور فلامکی، نخستین تجربه‌های خود را با چاپ و انتشار کتاب "نخستین نوشهرها" (به سال ۱۳۶۵) آغاز کرد. دوران دوم فعالیت‌های این نشر، با گستردن طیف کتاب‌ها شروع شد و تا به امروز کتاب‌های ارزنده‌ای به طبع رسانده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند یک‌شنبه ۲۴ آبان از ساعت ۱۸ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .