شگفت انگیزترین درختان جهان

مجموعه: جهان نما ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۰۸ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۰۸۳ ، بازدید:۸۲۵۵

  • Hyperion Tree – درخت هایپریون:

درخت هایپریون یکی از بلند ترین درختان دنیا می باشد که در پارک ملی ردوود کالیفرنیا قرار دارد. پیدا کردن تنه ی این درخت در بین درختان دیگری که اطرافش قرار دارند کار دشواریست اما وقتی از دور به این منظره نگاه می کنیم این درخت با قد بسیار بلندش به راحتی از بین بقیه درختان قابل شناسایی است.

شگفت انگیزترین درختان جهان

 

  • Angel Oak Tree – درخت فرشته بلوط:

این درخت با قدمت 1500 ساله در جنوب کالیفرنیا قرار دارد که شاید به اندازه درخت قبلی قامت بلندی نداشته باشه ولی شاخه های خمیده و شگفت آنگیزی دارد. بلند ترین شاخه آن 58 متر است.

شگفت انگیزترین درختان جهان

شگفت انگیزترین درختان جهان

 

  • Tree Root Cave:

غار ریشه درخت جایی است که این درخت با ریشه های بیرون از خاکش قرار دارد و پناهگاه مخوفی را ایجاد کرده است. چیزی که درباره این درخت جالب است اینست که این درخت بدون اینکه ریشه هایش در خاک باشند به طرز شگفت آوری در همین حالت دوام آورده است.

شگفت انگیزترین درختان جهان

 

  • Drive Through Chandlier Tree:

درختی که محل عبور و مرور وسایل نقلیه است! این درخت تنومند و غول آسا 91 متر ارتفاع دارد و عرض آن تقریبا دو متر است که به راحتی بسیاری از وسایل نقلیه از آن عبور می کنند.

عجیب ترین درختان جهان

عجیب ترین درختان جهان

 

  • Japanese Fire Tree:

درخت آتشین ژاپنی شاید جذاب ترین این لیست باشد چرا که انگار واقعا در آتش است ! این درخت افرای ژاپنی یکی از مشهورترین درختان واشنگتن است که شاید از بسیاری از افراد معروف دنیا نیز بیشتر در معرض دوربین های عکاسی قرار می گیرد.

عجیب ترین درختان جهان

شگفت انگیزترین درختان جهان

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: lastsecond

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .