نیمکت چوبی که به فرم بدن در می آید.

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۰۸ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۱۰۰ ، بازدید:۵۷۸۵

استودیو طراحی Sitskie Furniture،مستقر در لس آنجلس ،نیمکتی دست ساز را به عنوان بخشی از کلکسیون جدید خود با نام Block طراحی نموده است.هدف این مجموعه جدید،ایجاد تجربه ای جدیداز آسایش و راحتی به استفاده کنندگان می باشد ،علاوه بر مزایای دیگر استفاده از سطوح سخت همچون دوام و پاکیزگی .

نیمکت چوبی که به فرم بدن در می آید.

با فشرده سازی چوب،نیمکت می تواند به تدریج به تناسب با فرم بدن در حالت نشستن یا درازکشیدن  خمیده شود.هر کدام از نیمکتها به صورت دست ساز در لس آنجلس و از چوبهای سخت جنگلی دارای گواهی FSC ،ساخته شده است.

نیمکت چوبی که به فرم بدن در می آید.

نیمکت چوبی که به فرم بدن در می آید.

نیمکت چوبی که به فرم بدن در می آید.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .