دومین کنفرانس بین المللی و سومین همایش ملی کاربرد فناوریهای نوین در علوم مهندسی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۰۹ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۲۱۷ ، بازدید:۲۵۵۶

استفاده از نظريات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهي و صنعتي داخل و خارج كشور براي برنامه ريزي جهت تقويت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری در کشور یک نیاز مهم می باشد.

در حال حاضر يكي از دغدغه هاي مهم صنعت کشور عدم وجود سیستم های مبتنی بر فناوری های نوین و عدم وجود تکنولوژی داخلی لازم وهمچنین عدم حمايت كافي از بخش توليد به ويژه توليدات بخش خصوصي است . بنابراين باتوجه به عدم وجود دانش و پژوهش کافی در زمینه فناوریهای ذکرشده ،چرخه اقتصاد کشور با چالش هاي جدي روبروست كه مي بايست اين چالش ها شناسايي.رفع و زمينه براي ارئه راهكارهاي لازم فراهم شود. باعنايت به وجود سرمايه انساني متخصص داخلی و خارجی و نقش بي بديل اين مهم در عرصه توليد ملي ارائه ايده هاي علمي و تجاري سازي اين ايده ها درچارچوب  "دومین کنفرانس بین المللی و سومین همایش ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی"  مي تواند بستري براي حركت و تحول در مباني علمي و فني توليد ايجاد نمايد كه داراي ماموريت و چشم انداز هدفمند مي باشد .اميد است كه اين اقدام علمي، بتواند گامهاي موثر و كارسازي را در تحقق مطالبات فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه پنج ساله توسعه کشور که بدون اتکاء به نفت باید خود کفا باشیم قرار گیرد و برنامه ریزی درست و اصولی در مقابله محتکران، استفاده از افراد تحصیلکرده و مجرب در عرصه های مختلف اقتصاد و همچنین برگزاری همایش ها، فراخوان مقالات و تشویق جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی صورت پذیرد.

 

دومین کنفرانس بین المللی , سومین همایش ملی کاربرد فناوریهای نوین در علوم مهندسی , سومین همایش ملی , کاربرد فناوریهای نوین , علوم مهندسی

 

برگزار کننده: دانشگاه تربت حیدریه

محورهای همایش:
مهندسی معماری
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
مهندسی برق
مهندسی مکانیک
مهندسی صنایع
مهندسی کشاورزی
مهندسی پزشکی
مهندسی نفت
مهندسی شیمی
مهندسی هوافضا
مهندسی معدن
مهندسی متالوژی

تاریخ های مهم:
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۴
آخرین مهلت ثبت نام در همایش: ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۴
زمان برگزاری همایش: ۶ اسفند ماه ۱۳۹۴
محل برگزاری: مشهد

دبیرخانه:
دبیرخانه مرکزی: کیلومتر ۵ جاده تربت حیدریه – مشهد ، دانشگاه تربت حیدریه
دبیرخانه اجرایی: خراسان رضوی – مشهد، احمدآباد، ناصرخسرو ۹ ، تقاطع اول سمت راست، پلاک ۲۹ طبقه سوم
تلفن: ۵۲۲۳۸۸۱۰-۰۵۱       فکس: ۵۲۲۳۸۸۱۳-۰۵۱
ایمیل: info@itcc2016.ir
جهت اطلاعات بیشتر : www.itcc2016.ir

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: معمارنیوز

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .