حضور سازمان زیباسازی با بیش از ۱۹۰۰ اثر پژوهشی در جایزه جهانی تهران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۵ / ۰۹ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۲۸۵ ، بازدید:۲۸۴۳

سازمان زیباسازی شهر تهران با بیش از ۱۹۰۰ اثر پژوهشی در هشتمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) حاضر شد.
 

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،  این نمایشگاه  (۲۲ آذرماه) با حضور داریانی معاون توسعه منابع انسانی و نگاهداری رییس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران افتتاح شد.

در این جشنواره دو روزه که در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار می‌شود، علاوه بر شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران، تعدادی از شهرهای بزرگ کشور نیز حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره، دکتر نگاهداری، رییس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با بیان اینکه هدف از این جشنواره‌های پژوهشی تشویق و هم‌افزایی مطالعاتی است که در مراکز مختلف پژوهشی انجام می‌شود، گفت: تعاملات بین‌المللی به ویژه در زمینه پژوهش‌ها، مطالعات و برنامه‌ریزی‌ها یکی از رکن‌های اصلی تبدیل شدن تهران به یک شهر دانش‌بنیان و جهان شهر است.

به گفته رییس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در مجموع در دوره‌های مختلف جشنواره تا کنون ۴۰ کشور مشارکت داشته‌اند که امسال ۱۲ کشور آثار خود را فرستاده‌اند.

او با اشاره به استقبال مطلوب از هشتمین جشنواره پژوهش‌ها و نوآوری‌ها افزود: در سال ۹۴ با رشد دو برابری آثار نسبت به سال ۹۳ و رشد سه برابری نسبت به سال ۹۲ مواجه بوده‌ایم.

به گفته نگاهداری ۶ هزار و ۴۰۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

نگاهداری بابیان اینکه در این جشنواره ۹ پنل تخصصی را با مشارکت هشت دانشگاه برجسته تهران برگزارمی کنیم، ادامه داد: در کنار این جشنواره نمایشگاهی نیز با مشارکت شهرداری‌های بزرگ کشور، سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری تهران در قالب ۴۰ غرفه برپا می‌شود که به ارائه آخرین آثار خود اقدام کرده‌ا

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .