ایجاد جنگل شناور در شهر روتردام هلند

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۶۰ ، بازدید:۵۵۰۵

گروهی از نو ارزش آفرینان هلندی و طراحان از طرف Mothership ،با همکاری هنرمند Jorge Bakker ،بر روی قطعه ای هنری با نام "در جستجوی پیکره "،متمرکز شدند .آنها با الهام از این قطعه هنری ،تصمیم به ایجاد نمونه ای در سایز واقعی برای شهر روتردام هلند گرفتند.20 درخت قرار گرفته در آب که همچون قایقی شناور در آب به نظر می آیند.

 

ایجاد جنگل شناور در شهر روتردام

 

در اینجا تصویری از قطعه هنری که باعث الهام آنها شده است، را مشاهده می کنید.

 

ایجاد جنگل شناور در شهر روتردام

 

اولین نمونه و پروتوتایپ این جنگل شماتیک یا Dobberend Bos ،در مارچ 2014 نصب گردید و با موفقیت آمیز بودن این طرح و رشد کردن نمونه و تبدیل شدنش به یک درخت ،تصمیم بر آن شد که کل مجموعه شامل 20 درخت در بهار جاری در بندر روتردام نصب گردند.

 

ایجاد جنگل شناور در شهر روتردام

ایجاد جنگل شناور در شهر روتردام

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .