ساخت ساختمان ارکستر ملی فرانسه توسط معمار ژاپنی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۸ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۹۱ ، بازدید:۳۳۴۴

˝کنگو کوما˝ معمار شناخته شده ژاپنی ساختمان ارکستر ملی فرانسه را طراحی کرد.


ساختمان ارکستر ملی فرانسه , معمار ژاپنی , ساختمان , ارکستر ملی فرانسه , معمار , ژاپنی , ارکستر ملی , فرانسه , ارکستر , ستاوین

 

کنگوکوما این مجموعه را برای شهر Angers طراحی کرده است. پروژه مربوط به مسابقه‌ای است که در سال ۲۰۱۲ برگزار شد. زیربنای این مجموعه ۲۵۲۲۰ مترمربع است و شامل یک سالن ارکستر با ظرفیت ۱۷۰۰ نفر، ساختمان بنیاد ارکستر ملی فرانسه، یک سالن جلسات، یک هتل و یک رستوران است.

سالن اجلاس در مجاورت رودخانه این شهر ساخته خواهد شد. حجم دارای فرمی اسپیرال و در پی ایجاد کمترین اثر بر بافت شهری مجاور است. حجم ارگانیک مجموعه با الهام از جوش و خروش آب رودخانه مجاور طراحی، نمای ساختمان با نوارهای فلزی درخشان و افقی پوشانده شده است. این نوار‌ها به صورت افقی به دور ساختمان می‌پیچند و ورودی‌ها و خروجی‌ها را تعریف می‌کنند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .