رونمایی فولکس واگن از BUDD-e vw در نمایشگاه CES 2016

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۴۴۶ ، بازدید:۴۸۶۲

در نمایشگاه CES 2016، فولکس واگن از خودروی جدید برقی خود، BUDD-e vw، رونمایی کرد. این خودروی نوستالژیک، اولین مدل بر اساس پلت فرم جدید وسایل نقلیه الکتریکی می‌باشد.

 

رونمایی فولکس واگن از BUDD-e vw در نمایشگاه CES 2016

 

فولکس واگن برند تاریخی "میکروباس" را با طراحی به روز شده مجددا معرفی کرد. این خوردو به یک سیستم سرگرمی جدید مجهز شده است. رابط همراه این خودرو با استفاده از روش‌های کاملا جدید پردازش اطلاعات، یک تجربه تعاملی واقعا منحصر به فرد را برای شما ایجاد می‌کند.

 

رونمایی فولکس واگن از BUDD-e vw در نمایشگاه CES 2016

 

باتری صاف و کوچک این خودرو ( ماشین ) قادر به ذخیرۀ 92.4 کیلووات ساعت انرژی است و می‌توان آن را با اتصال به پریز برق یا از طریق شارژ القایی شارژ کرد. در حالت شارژ با 150 کیلو وات، باتری پس از حدود 30 دقیقه، 80 درصد شارژ می‌شود. حداکثر سرعت BUDD-e 180 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا 100 آن 6.9 ثانیه است.

 

رونمایی فولکس واگن از BUDD-e vw در نمایشگاه CES 2016

 

کانسپت BUDD-e دارای دو تن رنگی متفاوت است؛ بدنۀ آن تا زیر پنجره‌ها با رنگ «سفید نوادا» و سقف با رنگ طلایی پوشیده شده است. طراحی قسمت جلویی ماشین، آن را به عنوان یک فولکس واگن از سایر ماشین‌ها متمایز می‌کند. نواحی اطراف لوگوی VW به طور کامل از پلاستیک شفاف است که توسط ماژول‌های یکپارچه LED به شیوه‌های مختلف روشن می‌شود.

 

رونمایی فولکس واگن از BUDD-e vw در نمایشگاه CES 2016

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (مهناز عاشق طوسی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .