جزئیات تازه ای از پانزدهمین دوسالانه معماری ونیز

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۵۰۵ ، بازدید:۳۴۸۵

در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معماری ونیز جزئیات تازه ای از برگزاری این رویداد هنری اعلام شد.

 

پانزدهمین دوسالانه معماری ونیز ,  دوسالانه معماری ونیز , دوسالانه معماری , ونیز , نمایشگاه بین المللی معماری , ستاوین , رویداد

 

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معماری ونیز که به سرپرستی آلخاندرو آراونا و مدیریت پائولو باراتا، امسال برگزار می‌شود، 88 معمار از کشورهای مختلف جهان در بخش نمایشگاهی دوسالانه معماری ونیز حضور خواهند داشت که در میان آن‌ها اسامی برندگان جایزه پریتزکر امسال یعنی شیگرو بان، وانگ شو، ادواردو سوتو دی مورا، کازویو سجیما، ریو نیشیزاوا، پیتر زومتور، ژاک هرزوگ، پی یر دی مورن، رم کولهاس، نورمن فاستر، رنزو پیانو و تادائو آندو نیز دیده می‌شود.

همچنین نام معماران شناخته شده دیگری چون دیوید چیپرفیلد، کنگو کوما، فرانسیس کاره و لوئیجی اسنوزی در این فهرست دیده می‌شود. حضور33 معمار زیر 40 سال در این رویداد نیز نشان از مشارکت نسل جوان در این رویداد دارد.

در نشست خبری مدیر پانزدهمین دوسالانه معماری ونیزکه به تازگی برگزار شد، جزئیات بیش تری از برنامه‌های این رویداد از جمله فهرست کشورهای حاضر در این دوره نیز اعلام شد. بر این اساس در نمایشگاه امسال ونیز 62 ملیت مختلف در غرفه‌های خود واقع در بندر آرسنال ونیز، مرکز تاریخی ونیز و باغ جیاردینی ونیز، حضور خواهد داشت. 5 کشور فیلیپین، قزاقستان، یمن، نیجریه و سیشل برای اولین بار در این نماشگاه حضور خواهند داشت. این نمایشگاه از تاریخ 28 مارچ تا 27 نوامبر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

شرکت کنندگان در این دوسالانه لازم است به موضوعی که آراونا در این دوره مطرح کرده، توجه داشته باشند و به جای متریال های کمیاب و یا نایاب، از لوازم قابل دسترس استفاده کنند. همچنین هر غرفه باید مشکلات اجتماعی، اقتصادی و اقلیمی کشور خود را به چالش بکشد و راه حلی هم برای آن‌ها ارائه دهد.

آلبانی، آرژانتین، ارمنستان ،استرالیا، بحرین، بلژیک، برزیل، کانادا، شیلی،چین، جمهوری چک و اسلواکی، ساحل عاج، کرواسی، دانمارک، مصر،استونی، لتونی، لیتوانی ( کشورهای حوزه بالتیک ) فنلاند، فرانسه، آلمان، بریتانیای کبیر، یونان، مجارستان، ایران، ایرلند، رژیم اشغالی، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان،کره،کویت،لوکزامبورگ،مقدونیه،مکزیک،مونته نگرو،نیجریه،نیوزیلند،کشورهای شمالی اروپا ( نروژ، فنلاند، سوئد)،پرو،فیلیپین،لهستان،پرتغال،رومانی،روسیه،صربستان،سیشل،سنگاپور،اسلوونی،اسپانیا،سوییس،تایلند،ترکیه،امارات متحده عربی،ایالات متحده آمریکا،اروگوئه و یمن هر یک در پاویونی اختصاصی در این رویداد حضور خواهند داشت. 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .