دومین فستیوال معماری کپنهاگ

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۵۰۸ ، بازدید:۲۷۸۳

دومین دوره فستیوال معماری کپنهاگ در دانمارک به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

 

دومین فستیوال معماری کپنهاگ , فستیوال معماری کپنهاگ , فستیوال معماری , معماری کپنهاگ , دانمارک , CAFx , رخداد معماری , ستاوین

 

فستیوال معماری کپنهاگ (CAFx) در سال 2014 افتتاح و شروع به کار کرده است.

هدف از برگزاری این فستیوال، کمک به ایجاد تفکری جدید در باب معماری عنوان شده و تمرکز بر کیفیت و تنوع در معماری از رویکردهای اصلی این رویداد است.

فستیوال معماری کپنهاگ در تلاش برای ایجاد فرصتی برای بررسی مباحث دنیای معماری در قالب برنامه‌های مباحثه عمومی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه، سمینار و نمایشگاه اهداف خود را دنبال می‌کند.

دومین فستیوال معماری کپنهاگ از 10 تا 20 مارس 2016 در کپنهاگ برگزار خواهد شد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .