˝نقد و شبه نقد در معماری˝ جریان‌های فکری و نظریه‌پردازان معماری ایران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۵ / ۰۳ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۹۴ ، بازدید:۲۱۵۶

دویست و سومین گفتمان هنر و معماری با عنوان ˝نقد و شبه نقد در معماری˝ برگزار می‌شود.

˝نقد و شبه نقد در معماری˝ جریان‌های فکری و نظریه‌پردازان معماری ایران

دویست و سومین نشست گفتمان هنر و معماری، «نقد» خود به چالش کشیده می‌شود. هدف از این بحران خودساخته، افزایش آستانه‌ی تحمل و تمرین نقادی و روشن کردن مرزها است. در این نشست، که تاملی بر روی تاریخ آموزش معماری و خلاء «فرهنگ سازی نقد» دارد، ساناز افتخارزاده و شیوا آراسته سخن خواهند گفت که با نمایش فیلم همراه است.

این نشست امروز چهارشنبه 5 خرداد ماه 1395 از ساعت 16 الی 18 در موزه هنرهای آئینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر (عج) ، بالاتر از ظفر، خیابان اسفندیار برگزار می‌شود.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .