موزه مجسمه با کانسپت سبک باروک

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۰۳ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۹۷ ، بازدید:۶۲۷۰

به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , موزه مجسمه سازی واقع در مکزیک، توسط "تویو ایتو" معمار ژاپنی طراحی شده است.

ساخت و ساز این پروژه دارای سه استراتژی مهم است. اولین استراتژی، به منظور دستیابی به حس سیالیت، طرح به طور سفت و سخت و با یک سری دیوارهای منحنی نمایان می‌شود. دوم، تاکید بر حصول اطمینان از جریان طبیعی نور به داخل فضا است،چرا که در هنر باروک، نور نماد وحی از جانب خداست و با تاریکی به شدت مخالفت می‌شود. در همین حال، مقدار نور وارد شده به نمایشگاه، با توجه به فضاها متفاوت است. سوم، سازگاری موزه با محیط زیست که بر اساس آن طراح سعی در ایجاد یک رابطه قوی با طبیعت و تعامل بین انسان و طبیعت داشته است.

 

موزه مجسمه با کانسپت سبک باروک , موزه مجسمه , کانسپت , سبک باروک , موزه , مجسمه , تویو ایتو , معمار ژاپنی

 

ارتفاع ساختمان، حداکثر 19.52 متر و از دیوارها بتنی پیش ساخته و به ضخامت 36 سانتی متر هستند. بازدیدکنندگان در هنگام ورود به موزه به فضاهای گالری و سالن اجتماعات دسترسی دارند. فضاهای نمایشگاهی در درجه اول در طبقات پایین تر و دفاتر اداری، اتاق پژوهش و آموزش و انتشار هنر باروک در طبقات فوقانی قرار گرفته‌اند.

 

موزه مجسمه با کانسپت سبک باروک , موزه مجسمه , کانسپت , سبک باروک , موزه , مجسمه , تویو ایتو , معمار ژاپنی

 

موزه مجسمه با کانسپت سبک باروک , موزه مجسمه , کانسپت , سبک باروک , موزه , مجسمه , تویو ایتو , معمار ژاپنی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .