چراغهای پرنده اریگامی

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۰۵ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۸۵۱ ، بازدید:۴۵۸۶

ترکیب بی نظیر فرم و عملکرد را می توان در چراغهای طراحی شده توسط Umut Yamac،طراح و معمار مستقر در لندن مشاهده نمود.چراغ نورانی به شکل پرنده ، بیشتر به یک طرح اریگامی شبیه است،که از داخل روشن شده باشد.این چراغ که از کاغذ مصنوعی ساخته شده با لمس دست و اختلالی در هوا،به جلو و عقب تکان می خورد.این کار ابتدا در سال 2014 و برای تعداد محدودی طراحی و تولید شد اما اخیرا با تغییرات جدید و تحت عنوان Perch Light Family برای Salone del Mobile میلان تولید شده است.

 

چراغهای پرنده اریگامی

چراغهای پرنده اریگامی

چراغهای پرنده اریگامی

چراغ اریگامی

چراغهای پرنده اریگامی

چراغهای پرنده اریگامی

چراغهای پرنده اریگامی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: beautifullife و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .