نوروز 96، تمرینی برای تبریز 2018 است.

مجموعه: جهان نما ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۱۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۲۵۲ ، بازدید:۳۳۵۷

جانشین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نوروز 96 را تمرینی برای تبریز 2018 دانست.

 

نوروز 96، تمرینی برای تبریز 2018 است.

 

فرشاد رستمی در دوره توجیهی راهنمایان گردشگری استان برای آماده‌سازی ویژه نوروز 96 با اعلام این مطلب افزود: باتوجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز،  راهنمایان مستقر در بناها و مجموعه‌های تاریخی می‌بایست برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران آمادگی لازم را داشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد: اهتمام ما ارائه خدماتی متفاوت برای میهمانان نوروز 96 است و راهنمایان گردشگری در ایجاد این تمایز نقش بسیار پر رنگی دارند، از راهنمایان گردشگری  انتظار داریم با گشاده رویی و انجام مطالعات مستمر بتوانند برای مسافرانی که تبریز و استان آذربایجان شرقی را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، میزبانی شایسته باشند. 

رستمی تاکید کرد: در راستای توان و دانش افزایی راهنمایان دوره‌های آموزشی مختلفی در طول سال جاری برگزار شده است و نوروز 96 موقعیتی را فراهم می‌کند تا برآیند این آموزش ها از طرف گردشگران مورد ارزیابی قرار گیرد که از طریق تیم‌های ارزیابی عملکرد نظرات گردشگران مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد گرفت که یکی از محورهای اصلی موضوع کیفیت ارائه خدمات توسط راهنمایان گردشگری است. 

وی از راهنمایان به عنوان نوروزبانان بی نوروز یاد کرد و افزود: نوروز امسال در راستای اعتلای جایگاه گردشگری استان باید نوروزی متفاوت برای تبریز و استان باشد و میهمان نوازی و میهان پروری در تمام ابعاد در این استان نمود و ظهور یابد تا شروعی برای میزبانی در سال 2018 باشد.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: isna

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .