هرم به سبک نیویورکی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۲۸۴ ، بازدید:۲۶۵۸

ساختمانی در میان آسمانخراش های منطقه ای از نیویورک فرم پویایی را دراین چشم انداز شهری ایجاد کرده است.

 

هرم به سبک نیویورکی

 

این پروژه با طراحی دیوید براون از بلوکی به جنس هیبرید که در میان آسمان خراش های منطقه ای از نیویورک ساخته شده است.

قالب تغییرات نمای ساختمان به دیدگاه بیننده بستگی دارد، زیرا که از غرب از سمت بزرگراه، به شکل هرم دیده می شود اما از سمت دیگر به فرم مناره ی مخروطی شیشه ای نمایان می شود. فرم ساختمان به گونه ای طراحی شده که سه گوشه ی آن روی زمین و از شمال شرق سایت به اندازه ی 450 فوت به بالا کشیده شده است. شیب ساختمان اجازه می دهد که مقیاس از پایین به بالا انتقال یابد.

این ساختمان از حیاط به رودخانه ی هادسون و از بالای برج به آسمان خراش ها مشرف است. نمای پروژه به شکل حفره دار و از شکل خار ماهی الهام گرفته شده است. پنجره های آپارتمان ها فرورفته است و بالکن های ایجاد شده فضای ارتباطی ساکنان با بیرون به شمار می رود.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .