7 رمان، که هر معماری باید آنها را بخواند.

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۳ / ۰۱ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۲۹۷ ، بازدید:۱۰۰۳۸

معماران بزرگ همچون نویسندگان بزرگ هستند زیرا تواناییهای ما برای مشاهده دنیای اطرافمان و دیدن کوچکترین جزئیات و سپس ایجاد ارتباطات قابل توجه، سبب شکل گیری داستانهای بزرگ و تجارب عظیمی برای بشریت می شود و این مساله را می توان هم از طریق تصورات فضایی و یا ایجاد فضاهای واقعی ایجاد نمود.همان گونه که Charles Eames عنوان می کند:"در نهایت همه چیز با یکدیگر ارتباط خواهند داشت،مردم ،ایده ها و اشیا و رمز ارتباط موفق و با کیفیت بین آنها ،کیفیت بخشی به هر سه آنهاست."

 

7 رمانی که هر معماری باید آنها را بخواند.

 

ما به عنوان معمار،زمینه ایجاد ارتباطات بی انتهایی را دارا هستیم:ارتباط میان مصالح،تا جغرافیا،تا زمان ،تا مردم ،تا تجارب و عقاید خودمان که همه اینها می توانند در طراحی یک فضا کنار هم آورده شوند.بنابراین رمانها ،یک راه عالی برای یادآوری تواناییهای خلاقانه معماران هستند،رمانها ،شما را تشویق می کنند تا تخیل کنید، درباره آنچه که معماری می تواند انجام دهد و آن تجاربی که می توانند اتفاق بیفتند. 

 

 

این 7 رمان غیرمعماری می توانند با ویژگیهای خاص خود،سبب گشوده شدن دنیای معمارانه شما گردند.با ما باشید تا نگاهی به این لیست داشته باشیم...

 

1.کتاب ذن و هنر نگهداری از موتورسیکلت، اثر Robert M. Pirsig.

7 رمانی که هر معماری باید آنها را بخواند.

 

2. کتاب خدای چیزهای کوچک ،اثر Arundhati Roy.

3.کتاب شازده کوچولو ،اثر Antoine de Saint-Exupéry.

7 رمانی که هر معماری باید آنها را بخواند.

 

4.کتاب اتریش ،اثر W. G. Sebald.

5.کتاب سرچشمه ،اثر Ayn Rand.

7 رمانی که هر معماری باید آنها را بخواند.

 

6.کتاب بیمار انگلیسی، اثر Michael Ondaatje.

7.کتاب الف و داستانهای دیگر ،اثر Jorge Luis Borges.

7 رمانی که هر معماری باید آنها را بخواند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: archdaily و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .