نخستین سالگرد درگذشت مهندس علی مرصعی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۲ / ۰۵ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۵۳ ، بازدید:۲۸۵۲

هم‌زمان با نخستین سالگرد درگذشت مهندس علی مرصعی، مراسم یادبود ایشان در روز جمعه ۶ مرداد برگزار می‌شود. این برنامه در سه بخش پیش‌بینی شده است.
در بخش نخست، دکتر ناصر مهدوی درباره‌ی «پنج طریق فرزانگی در قرآن» سخنرانی می‌کند. دکتر ناصر مهدوی، مدرس دانشگاه، نویسنده و مولف است. همچنین او از سال  ۱۳۸۰ به تدریس مثنوی در جاهای گوناگونی مانند حسینیه ارشاد می‌پردازد.

دومین بخش برنامه به گفت‌وگو و مروری بر آثار، اخلاق و منش فردی و حرفه‌ای مهندس علی مرصعی اختصاص دارد. این گفت‌وگو با حضور تعدادی از دوستان و همکاران ‌قدیم ایشان انجام می‌شود.
در کنار این دو بخش، نمایشگاهی از کارهای عکاسی مهندس علی مرصعی در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگزار می‌گردد. عکس‌های طبیعت، جامعه، زندگی شهری و مشهد قدیم گوشه‌ای از نگاه ویژه‌ی مهندس علی مرصعی را نمایش می‌دهد.

خانواده‌ی مرصعی از شما دعوت می‌کند تا در این مراسم گرد هم بیاییم و در این دیدار، جان و دلی تازه کنیم.

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶
ساعت ۵ بعد از ظهر
کانون فرهنگی قلم 
خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی ۲۲ و ۲۴ 

 

نخستین سالگرد درگذشت مهندس علی مرصعی

نخستین سالگرد درگذشت مهندس علی مرصعی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .