زیبایی‌شناسی شفافیت در پاویون 2018 فرانسه

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۳۰ / ۰۷ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۴۷ ، بازدید:۲۱۰۷

ساختار پاویون 2018 فرانسه را نوارهای پلاستیکی شفاف تشکیل می‌دهد که نور خورشید را با انعکاسی چند لایه منتشر می‌کند.

 

زیبایی‌شناسی شفافیت در پاویون 2018 فرانسه

 

جوزه سلگاس و لوسیما کانو معماران اسپانیایی،  اقدام به طراحی پاویونی در شهر کنیاک فرانسه و با کانسپت زیبایی‌شناسی شفافیت کرده‌اند و یک اثر هنری متناوب از نور و سایه پدید آورده‌اند.

این پاویون متشکل از ماژول‌هایی است که از موادی جدید با تکنولوژی پیشرفته برای میزبانی از بازدیدکنندگان و رویدادهای مهم ساخته شده و در سال آینده جمع‌آوری می‌شود و با طرحی جدید، در مکانی جدید برای پاویون ۲۰۱۸ بازسازی خواهد شد.

این پاویون در ماه ژوئن ۲۰۱۷  توسط شرکت مارتل که خدماتی برای رویدادهای محلی، ملی و بین‌المللی ارائه می‌دهد، ساخته و راه‌اندازی شد. این پروژه دومین پاویون اجرا شده است.

به گفته‌ معماران پروژه، هدف اصلی طراحی این پاویون، طراحی یک مکان خالی وسیع با ایده‌ی امیدبخشی و الهام‌بخشی به هنرمندان آینده، معماران و طراحان بوده که نتیجه آن، طراحی این غرفه با استفاده از یک متریال سبکِ یکپارچه و با القای یک مفهوم کلی است.

ساختار اصلی این غرفه‌ها را نوارهای پلاستیکی شفاف تشکیل می‌دهد که نور خورشید را با انعکاسی چند لایه همانند منشور، به شکلی انعطاف‌پذیر در محدوده غرفه‌ها منتشر می‌کند.

 

زیبایی‌شناسی شفافیت در پاویون 2018 فرانسه

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .