نخستین برج چوبی آلمان در هامبورگ ساخته می‌شود

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۰۹ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۸۶ ، بازدید:۲۶۵۶

نخستین برج چوبی آلمان با ارتفاع 64 متر در شهر هامبورگ آلمان ساخته خواهد شد.

 

نخستین برج چوبی آلمان در هامبورگ ساخته می‌شود

 

معماران استودیو " استورمر مورفی" نخستین برج چوبی در آلمان را طراحی کردند.

نخستین برج مسکونی با متریال چوب در آلمان، در 18 طبقه و 64 متر ارتفاع ساخته خواهد شد. این برج مسکونی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های توسعه شهری در اروپا شمرده می‌شود.

این برج در " البروکن" در مله "هافن سیتی" شهر هامبورگ و در کرانه رودخانه این شهر ساخته خواهد شد و از طریق نمای شیشه ای خود چشم انداز منحصربفردی از این رودخانه را برای ساکنین خواهد گشود.

در این مجتمع مسکونی علاوه بر واحدهای مسکونی یک موزه تاریخ طبیعی از حیات وحش آلمان را در نیز در خود خواهد گنجاند. این موزه 2هزار و دویست متر مربع وسعت خواهد داشت و به امکانات چند رسانه ای مجهز خواهد بود .این مرکز از طریق تکنولوژی واقعیت افزوده اطلاعات دقیقی از حیات وحش آلمان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

در طول ساخت و ساز این برج به طور عمده از مواد خام تجدید پذیر در جهت کاهش مصرف انرژی و انتشار دی اکسید کربن استفاده خواهد شد. پیش سازه و زمان ساخت کوتاه، به اهداف پایداری این بنا کمک خواهد کرد.

نخستین برج چوبی آلمان در هامبورگ ساخته می‌شود

 

نخستین برج چوبی آلمان در هامبورگ ساخته می‌شود

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .