کانسپت تعلیقی مرکز مُد و فشن چین

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۴ / ۰۹ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۸۹ ، بازدید:۲۳۱۵

مرکز تجاری "S.Deer " فقط بر پایه یک فرم مجسمه‌گون ساخته نشده و قابلیت های یک ساختمان های-تک را در خود جای داده است.

 

کانسپت تعلیقی مرکز مُد و فشن چین

 

مرکز تجاری "S.Deer "یک دنیای مُد با الهام از فرم مجسمه‌گون مفهومی است که از چرخش دو مکعب در فرم اصلی  ارائه شده است. پرِتچک (Prechteck’s) با چرخش دو مکعب که بر روی لبه وجه های خود قرار گرفته اند تعریف متفاوتی را از مُد در کالبد معماری به نمایش گذاشته است.

طرح فوق ساختمان را به دو جزء مستقل که به هم متصل شده اند به نمایش می گذارد که در ارتفاع معینی با هم ارتباط دارند. دو ساختمان که دارای کاربری تجاری و اداری است، مانند یک مجموعه هیبرید کسب و کار را درون خود جای داده است.

ساختمان اداری دفتر مرکزی به برندها و تولیدکننده انواع مسنوجات مُد، و ساختمان تجاری به بخش فروش برندهای ساختمان اداری تخصص یافته است. مکعب بزرگتر با 25 هزار متر مربع زیربنا به بخش اداری به همراه سالن‌های جلسات، کارگاه و سالن کنفرانس، همچنین دارای پارکینگی با گنجایش 300 خودرو است. بیش از 3 هزار متر مربع از مکعب کوچک هم به فضای مُد، فشن و سبک زندگی تخصیص یافته که در ساختمانی با این همه کاربری قابل توجه است.

مرکز تجاری "S.Deer " فقط بر پایه یک فرم مجسمه‌گون ساخته نشده و قابلیت های یک ساختمان های-تک را در خود جای داده است. در سطح بالای ساختمان باغ های معلقی قرار گرفته و شامل تجهیزات پیشرفته ای مانند تصفیه آب مصرفی، پنل های جاذب انرژی خورشیدی، لوله های جذب رطوبت فضای سبز و هواساز طبیعی است.

 

کانسپت تعلیقی مرکز مُد و فشن چین

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .