راهکاری برای کارکرد بهتر رادیاتورها در خانه

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۶۴۰ ، بازدید:۱۸۲۱

اگر شما هم به فکر گرم تر نمودن خانه خود هستید، امروز با راهکاری بسیار آسان و کاربردی به سراغتان آمده ایم:

 

 

رادیاتورها یک منبع گرمای معمول در ساختمان های آپارتمانی و خانه ها هستند و با استفاده از گرم کردن آب یا هوا درون شبکه ای فلزی ،کار می کنند.آنها هوای اطراف خود را گرم کرده و سپس اجازه می دهند هوای سرد بیشتری داخل دستگاه بچرخد.مشکلی که وجود دارد ،این است که بسیاری از رادیاتورها در امتداد دیوارهای خارجی ساختمان جانمایی شده اند و این مساله سبب می شود،همیشه مقداری از گرما به هدر رود. اگر شما نیز چنین مشکلی دارید،تنها کافی است ،یک رول فویل آلومینیومی بگیرید.با این کار گرمای خانه تان را دوچندان می کنید.

 

 

می توانید فویل آلومینیومی را بر روی دیوار پشت رادیاتور نصب کنید،این کار سبب انعکاس گرما از دیوار به اتاق می گردد.همچنین می توانید فویل را به دور تکه ای مقوای کارتن پیچیده و مقوا را پشت رادیاتور قرار دهید و مشکل نصب و صاف کردن فویل بر روی دیوار را مرتفع سازید.

 

راهکاری برای کارکرد بهتر رادیاتورها در خانه

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .