جایزه معتبر جهانی برای طراحی یک استودیو معماری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۶۴۵ ، بازدید:۱۶۳۷

طراحان یک استودیو معماری موفق به کسب جایزه معماری آمریکا شدند.

 

جایزه معتبر جهانی برای طراحی یک استودیو معماری

 

سرویس معماری هنرآنلاین: "دفتری برای یک معمار" یکی از پروزه های برگزیده جایزه معماری آمریکا شد. این استودیو با استفاده از اشکال ارگانیک، با ایده بال‌های بسته یک پروانه توسط گروه معماری "والری شوایتزر" در شهرک "وستپورت" کنتیکت آمریکا طراحی‌شده است.

این استودیو که یک دفتر خصوصی است، با مساحت تقریبی ۳۲ مترمربع در حیاط خانه‌ای شخصی ساخته‌شده است و با معماری الهام‌بخش و کانسپت صلح آمیزش توانسته برنده جایزه معماری آمریکا در سال ۲۰۱۷ شود.

اشکال زاویه‌دار استفاده‌شده در طراحی استودیو پروانه، همانند تکه‌هایی برای مونتاژ تاج پروانه، منعکس‌کننده شکالی برای حال و آینده است. استفاده از متریال‌های سنتی و مدرن همانند شیشه، چوب و فولاد نمایی فوق‌العاده برای این دفتر پدید آورده است.

در طراحی داخلی این استودیو، نور طبیعی به‌عنوان عنصر اصلی در نظر گرفته‌شده؛ به صورتی که یک پنجره گسترده فولادی سقفی در بالا و پنجره‌های در زوایای مختلف دیوار انتقال نور را به درون بنا امکان پذیر می‌کند. این تدبیر نه‌تنها نیاز به روشنایی روزانه معمار را تأمین می‌کند، بلکه یک فضای ایمن برای تماشای آسمان در هنگام خلق یک اثر هنری شگفت‌انگیز ایجاد کرده است.

 

جایزه معتبر جهانی برای طراحی یک استودیو معماری

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .