معمار مکزیکی و طراحی هجدهمین پاویون سرپنتین 2018

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۴ / ۱۱ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۶۸۹ ، بازدید:۲۱۵۶

طراحی هجدهمین پاویون سرپنتین در لندن به معماری از مکزیک سپرده شده است.

 

معمار مکزیکی و طراحی هجدهمین پاویون سرپنتین 2018

 

" فریدا اسکوبدو" معمار مکزیکی برای طراحی هجدهمین پاویون سرپنتین در لندن برگزیده شده است. این طراح ساختاری معاصر را در این پاویون که در باغ کنزینگتون لندن قرار دارد، ارائه خواهد کرد.

اسکوبدو با 38 سال سن جوان‌ترین معماری است که تا کنون برای ارائه اثر در این مرکز هنری پذیرفته شده است.

این معمار در خصوص ایده ای که در این مجموعه ارائه کرده می‌گوید: با تمرکز بر نور و سایه، همچنین بازتاب این‌ها در یکدیگر باید گفت این پاویون در حقیقت به یک ساعت تبدیل شده که گذشت زمان را نشان می‌دهد . اصولاً آنچه حتی در پروژه‌های پیش از این دنبال کرده‌ام را می‌توان در بیان زمان در معماری از طریق استفاده مجدد از مواد روزمره و اشکال ساده خلاصه کرد."

 

 

در 16 سال گذشته، انتخاب معماران برای ارائه اثر در این پاویون توسط مدیر سابق گالری سرپنتین جولیا پنتون جونز و با کمک مدیر هنری گالری هانس اولریش اوبریست انجام می‌گرفت؛ اما از سال گذشته و با تغییر مدیریت این مرکز، انتخاب توسط پنلی از معماران به عنوان گروه سرپنتین انجام می‌پذیرد.

طی نزدیک به دو دهه فعالیت، تعدادی از معماران شناخته شده و برجسته جهان در این مرکز هنری به ارائه اثر پرداخته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به زاها حدید، فرانک گری، اسکار نیمه یر، ژان نوول، بیارکه اینگلس و فرانسیس کِرِه اشاره کرد.

پاویون‌های سرپنتین در فهرست نمایشگاه‌های معماری پربازدیدکننده جهان قرار دارد.

 

معمار مکزیکی و طراحی هجدهمین پاویون سرپنتین 2018

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .