برترین صفحه‌های عکاسی معماری در اینستاگرام

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۱۲ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۷۰۳ ، بازدید:۱۸۴۳

با توجه به استقبال فزاینده مخاطبان حوزه معماری شاید این سئوال بیش از پیش اهمیت پیدا کرده که برای اینکه بهترین آثار عکاسی معماری را ببینید، کدام هشتگها را می‌توانید دنبال کنید؟

 

برترین صفحه‌های عکاسی معماری در اینستاگرام

 

واژه " هشتگ" که از سال 2014 به طور رسمی به دیکشنری انگلیسی آکسفورد راه یافته، امروز ابزاری کارآمد است که کابران فضای مجازی را قادر می‌کند تا به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ابزار حقیقتاً به کمک کاربران  جدی تر فضای مجازی هم آمده تا آنچه به عنوان مخاطبان حرفه‌ای و به شکلی پی‌گیرانه دنبال می‌کنند، به یافته‌های مناسب تری منجر شود.  در یکی از این بررسی‌ها که وبسایت آرک دیلی صورت داده، مشخص شده که مخاطبین این نشریه برای دست پیدا کردن به آثار شاخص عکاسی معماری در اینستاگرام به عنوان یک رسانه مبتنی بر تصویر از هشتگ‌ها یاری گرفته‌اند.  

با توجه به استقبال فزاینده مخاطبان حوزه معماری شاید این سئوال بیش از پیش اهمیت پیدا کرده که برای رصد بهترین آثار عکاسی معماری کدام هشتگها را می‌توانید دنبال کنید؟ بررسی این نشریه در تعدادی از برچسب‌ها و چندین میلیون  تگ‌های مرتبط با این موضوع تا اندازه‌ای به این سئوال پاسخ می‌دهد.

هشتگ   architecture# در اینستاگرام با بیش از 73 میلیون پست در این زمینه مرتبط است. همچنین بیش از 8 میلیون پست از طریق هشتگ architecturelovers# با این موضوع اتصال دارد.

بیش از 5 میلیون پست هم با هشتگ architecturephotography# برچسب گذاری شده‌اند و بالاخره هشتگ   Archdaily# با بیشتر از 2 میلیون پست با موضوع عکاسی معماری در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

 

برترین صفحه‌های عکاسی معماری در اینستاگرام

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .