اعلام برندگان مسابقه طراحی مجموعه میموزا

مجموعه: رویدادها ، گردآوری لقمان کسمایی ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۱۲ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۷۱۰ ، بازدید:۲۱۲۷
گردآوری مقاله

برندگان مسابقه طراحی مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری "میموزا" اعلام شدند.

 

اعلام برندگان مسابقه طراحی مجموعه  میموزا

 

بنا بر اعلام دبیرخانه "مسابقه طراحی معماری مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری میموزا (نمک آبرود)"؛ نتایج مسابقه طی بیانیه ای به شرح زیر اعلام شد.

هیات داوران این مسابقه شامل  دکتر حبیبی، مهندس فرجامی، دکتر دیبا، دکتر پورزرگر، دکتر میربابایی در خصوص انتخاب طرح های نهایی و برتر موضوع مسابقه طراحی معماری مجموعه اقامتی تفریحی و تجاری میموزا (نمک آبرود)، پس از انجام ۴ مرحله بررسی و کنترل دقیق اسناد، مدارک، نقشه ها و لوح های فشرده برندگان را اعلام کردند.

تعداد طرح های رسیده به دبیرخانه مسابقه ۲۶ طرح بود که از بین آنها ده طرح منتخب به ترتیب اولویت و امتیاز بندی منطبق بر ویژگی های مندرج انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، سه طرح اولیه حایز شرایط و منتخب عبارتند از: طرح شماره یکصد و بیست و دو،طرح شماره یکصد و یک و طرح شماره یکصد و دو است.

همچنین هفت طرح حایز شرایط دریافت لوح تقدیر و یک سکه به ترتیب، طرح های شماره ۱۰۶، ۱۱۰، ۱۲۶، ۱۱۹، ۱۱۶، ۱۰۳ و ۱۲۳ است.

اسامی نفرات برتر این مسابقه عبارتند از امید طاهریان، مصطفی جمشیدی و  سامان زارع به ترتیب نفرات اول تا سوم این طرح هستند.

همچنین هفت طرح حایز شرایط دریافت لوح تقدیر به ترتیب عبارتند از علی هویدا و همکاران، آزاده محمودی و همکاران، زاهدی و همکاران، (شرکت نقش هفت اثر) آقای کشفی مقدم و شهلا سلیمانی، فاطمه حسینی،  میرمسعود رضوی و میرج فیروزی و همکاران است.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .