فراخوان مسابقه معماری 24 ساعته انگلیس

مجموعه: رویدادها ، گردآوری لقمان کسمایی ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۱۲ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۷۱۵ ، بازدید:۱۶۴۲
گردآوری مقاله

Ideasforward از جوانان خلاق سرتاسر جهان دعوت به عمل می‌آورد تا نظرات خود در مورد آینده جوامع را از طریق دیدگاه و پیشنهادات نوآورانه خود ابراز کنند.

 

فراخوان مسابقه معماری 24 ساعته انگلیس

 

Ideasforward از جوانان خلاق سرتاسر جهان دعوت به عمل آورده تا نظرات خود در مورد آینده جوامع را از طریق دیدگاه و پیشنهادات نوآورانه خود ابراز کنند. اصول کار این رویداد تجربی در جستجوی ایده‌های مترقی است تا بحث‌های مطرح شده در زمینه طراحی سازگار با محیط زیست، معماری پایدار، متریال جدید، مفاهیم و فن‌آوری را به بهترین صورت در جامعه انعکاس دهد.

هدف مسابقه 24 ساعته ایجاد فضایی است که محدودیت زمانی در آن معنا پیدا می‌کند که خود باعث برانگیختن خلاقیت و استعداد طراحان می‌شود.

طرح این مسابقه جوابگویی به مسائل و مشکلات اجتماعی، چشم‌اندازهای پیش رو، تغییرات آب و هوایی، علل بشردوستانه و مشکلات جامعه شناختی جوامع معاصر در قالب 24 ساعت است.

این رقابت در روز 18 فروردین (7 آوریل) در ساعت 12:00 ظهر به وقت لندن آغاز شده و در 19 فروردین (8 آوریل) در ساعت 12:00 ظهر پایان می‌یابد و علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند تا 18 فروردین (7 آوریل) ساعت 11:49 قبل از ظهر به وقت لندن در این رویداد ثبت نام کنند و تا  19 فروردین (8 آوریل) ساعت 12:00 ظهر به وقت لندن می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

رقابت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی یا تیمی در این رویداد حضور داشته باشند. افراد شرکت‌کننده باید بالای 18 سال و در مورد تیم‌های شرکت‌کننده نیز، سرپرست گروه باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشد. هزینه ثبت نام در این مسابقه نیز 25 یورو است.

علاقمندان برای حضور در این رویداد هنری، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقه، می‌توانند به سایت: http://www.if-ideasforward.com/24h مراجعه کنند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .