هدیه ای برای معماران

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۰۲ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۴۴ ، بازدید:۴۵۵۲

این روزها شما می توانید هر چیزی را برای هرکسی خریداری کنید. اما پیدا کردن هدیه پیشنهادی عالی، برای یک معمار موضوع سخت و قابل تاملی است.به نظر شما برای افرادی همچون معماران ،طراحان ، سازندگان و...چه هدیه ای می تواند جالب توجه باشد؟

 

1. به یک معمار،هدیه ای از جنس دیدن و آموزش بدهید و او را به یک سفر معماری بفرستید:

یکی از این هدیه ها می تواند یک سفر معمارانه باشد. برای کسی که دوستش دارید بازدید از یک موزه و یا یک گردش به همراه یک تور لیدر مجرب ترتیب ببینید.  ماجراجویی های معماری یک سفر برنامه ریزی شده از سوی کانون معماران آمریکایی است که تور های آنها توسط لیدرها و راهنما های حرفه ای منظم گردیده و هدایت میشود که به تبع آن هزینه نه چندان کمی نیز به همراه خواهد داشت.
سفرها میتوانند رمانتیک ترین کادو برای یک فرد در طول زندگی او  باشند.مانند سفری که همسری به بانوی خود برای سالگرد ازدواجشان می دهد. این سفر ها هیچ وقت از یاد نخواهند رفت. یک معمار هیچ وقت پیشنهاد یک تعطیلات در کنار دریا را رد نخواهد کرد. استراحتی در طبیعتی زیبا که  پر از ایده های جذاب برای او خواهد بود.

هدیه ای برای معماران

 

2.برای او یک نرم افزار طراحی بخرید:

نرم افزار های کمکی طراحی مانند CAD نرم افزاری بسیار قدرتمند و پیشرفته و حرفه ای برای طراحان است. اما نرم افزار های ساده  و روان تری برای اوقات سرگرمی معماران وجود دارد که به وسیله آنها میتوان فضاهای بسیار جالبی را طراحی نمود. البته هیچ وقت از یک پرینتر 3 بعدی غافل نشوید که خود یک ایده بسیار عالی برای هدیه به این دسته از مهندسان برای ساخت ماکتی از طرح های شان  است. این ابزار در قیمت های متفاوتی وجود دارد که هرچه قیمت آنها بالاتر می رود ، کارهای خلاقانه تری می توان با آن انجام داد.

هدیه ای برای معماران

 

3.لگو سرگرمی برای ایده پردازان:
دنیایی از لگو برای سازه های معروف معماری جهان و آثار فاخر وجود دارد که می توان به راحتی آنها را تهیه نمود. چه بسا لگو های مختلف و جدیدی وجود دارند که طراح می تواند با نظر و ایده خود طرح ذهنی خود را به وسیله آن طراحی و مدل مفهومی آن را ایجاد کند. لگو یک ساختمان سازی کوچک و لذت بخش برای معماران خواهد بود. می تواند بسازد و در صورت عدم رضایت بی هیچ هزینه ای در طرح خود تغییرات جزئی یا اساسی ایجاد نماید. پس در میان هدایا،می توان نظر ویژه ای به لگو ها داشت.

هدیه ای برای معماران

 

4.جعبه خوراکی:
یک شرکت پنسیلوانیایی یک ایده جذاب به کار برده است. این شرکت یک پک 20 سانتی متری ، پر از شکلات ها و کلوچه های مختلف برای هدیه دادن آماده نموده است. این خوراکی ها در بسته بندی های جذاب آماده شده اند ،به گونه ای که می توان بعدا از آن به عنوان جعبه وسایل و ابزار استفاده کرد.بسته بندی ها میتوانند زمینه معمارانه و به اصطلاح تم معماری داشته باشند.

هدیه ای برای معماران

 

5.خرید مبلمان برند و معروف:
بهترین معماران دنیا تنها به طراحی ساختمان ها بسنده نمی کنند. آن ها همچنین به طراحی مبل ها، صندلی ها، میز ها و دیگر اجزای مبلمان منازل نیز می پردازند.بسیاری از  کمپانی ها آماده باز طراحی و ساخت مبلمان منازل طراحی شده توسط معماران بزرگ نظیر Marcel Breuer وEileen Gray و ...را دارند.

هدیه ای برای معماران

 

6.خرید آثار استادانه فرانک لوید رایت:
هیچ حد و مرز برای آثار ساخته فرانک لوید رایت وجود ندارد. کراوات ها،دکمه های کاف، قلم ها، محفظه کارت ویزیت،لوازم تحریز،زیر لیوانی ها و پد های موس گوناگونی وجود دارد که طراحی شده این هنرمند هستند.گران قیمت ترین این کالا ها اکسسوری های منازل هستند که نظیر لوستر ها، صندلی ها، مبل ها و ... در رنگ های متنوعی از این معمار در معرض عرضه قرار گرفته اند. البته ممکن است،این هدایا مورد استقبال بعضی از معماران واقع نشود،زیرا که معماران همیشه با یکدیگر در رقابت اند. اما آثار این هنرمند بسیار چشم نواز و مناسب هدیه دادن می باشد.

هدیه ای برای معماران

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: thoughtco و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .