پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۰۴ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۷۵ ، بازدید:۲۹۲۶

تصور کنید که با این وسیله چه کارها که نمیتوان کرد،یک پرینتر 3 بعدی با دو نازل خروجی. این پرینتر به شما اجازه می دهد که تجسمات خود را از سطح کاغذ بیرون کشیده و طراحی استادانه و و 3بعدی داشته باشید. این قلم در نوع خود جدید است و به آسانی می تواند مورد استفاده کودکان و بزرگسالان قرار گیرد. قلم اسکرایبر، یک وسیله جدید برای مجموعه طراحی شما خواهد بود که به وسیله آن می توانید ساختمان های 3 بعدی و ماکت های آنها را از مرحله فونداسیون و پی آنها طراحی کنید. تنها محدودیتی که در استفاده از آن وجود دارد، ذهن شما خواهد بود و هر  ایده ای با این وسیله قابل ترسیم خواهد بود.

 

پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

 

چیزی که این قلم را منحصر به فرد کرده،این است که نازل های آن قابلیت دادن عمق به قطعات ساخته شده را دارند و این در نوع خود بسیار خاص و بی همتاست. قرار گیری این قلم در دست بسیار راحت و مناسب است و در داخل آن به مواد حرارت دهی می شود که این حرارت به جداره خارحی قلم انتقال پیدا نمیکند. پلاستیک خارج شده پس از خروج از نازل به سرعت سرد و سخت می گردد که به شما اجازه می دهد با سرعت بهتری قطعات دست ساز خود را طراحی نمایید.مراحل استفاده از این قلم بسیار ساده است. قلم را روشن کنید و هر کجا که تمایل دارید دکمه تزریق را بزنید تا مواد پلاستیکی مد نظر از نازل ها خارج گردد. شما قادر خواهید بود تا دمای اعمال شده به مواد را کنترل نمایید. همچنین سرعت خروج مواد در این دستگاه قابل تنظیم و خروج مواد از یک یا دو نازل به انتخاب شما خواهد بود. رنگ های متنوع برای مواد آن وجود دارد که در صورت تمایل میتوان از رنگ ها به صورت ترکیبی استفاده نمود. این دستگاه ایمن، قابل اعتماد، و بسیار ظریف است چرا که ممکن است ، برای ترسیم خلاقیت کودکان به کار گرفته شود، پس بیایید با آن کمی خلاق باشیم.

 

پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

پرینتر 3 بعدی دونازله Scribbler DUO

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: ippinka

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (محمد حسین نوفلاح)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .