بلسیکل (Bellcycle) نوع جدیدی از دوچرخه

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۰۳ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۷۶ ، بازدید:۳۰۰۹

تولید دی اکسید کربن کمتر، بیش از پیش در جوامع مدرن مورد توجه قرار گرفته است. یکی از روش های مورد توجه عموم بدین منظور، استفاده کمتر از وسایل نقلیه موتوری و استفاده از وسایلی نظیر دوچرخه است که به وسله نیروی پای افراد به حرکت در می آید. اما این بدان منظور نیست که همگی ملزم به استفاده از دوچرخه های کلاسیک برای دستیابی به اهداف دوستدار محیط زسیت هستیم. بلسیکل (Bellcycle) ، نوع جدیدی از دو چرخه است که توسط آزمایشگاه بلز طراحی شده است. این وسیله به همراه یک کیت در دسترس عموم قرار می گیرد تا در صورت لزوم آن را به طریقی که نیاز دارید، طراحی کرده و بسازید. با این وسیله تجربه ساخت دوچرخه ای که در یه جعبه جای می گیرد ،در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. بر خلاف جایگاه نشستن و قرار گیری راک در دوچرخه های معمولی، فرمان این وسیله در در اطراف آن قرار دارد، دقیقا در جایگاهی که دستان افراد در هنگام راه رفتن در کنار بدن قرار می گیرد، پس بسیار راحت تر خواهد بود و خستگی کمتری در پی خوهد داشت.

 

بلسیکل (Bellcycle) نوع جدیدی از دوچرخه

 

بلسیکل به نحوی طراحی شده است که نیروی حرکتی آن از طریق گیربکس کراس کریس این وسیله و از چرخ جلو تامین می شود. پدال ها نیز به پره جلویی منتقل شده اند. برای این وسیله ویدئو های آموزشی آنلاین نیز بسیار است تا کاربر بتواند به درستی طریقه استفاده از آن را بیاموزد.با قرار گیری مرکز ثقل بلسیکل در زیر محل نشیمن ای وسیله ثبات بهتری برای آن تهیه شده است و در مجموع نسبت به دوچرخه کوتاه تر گردیده است. گیربکس این وسیله طراحی فشرده ای در کنار قیمت ارزان خود دارد. در کل اگر به دنبال سواری بر دوچرخه ای جدید و جذاب هستید، این وسیله بسیار مناسب برای استفاده های شهری و حمل ونقلی می باشد.

 

بلسیکل (Bellcycle) نوع جدیدی از دوچرخه

بلسیکل (Bellcycle) نوع جدیدی از دوچرخه

بلسیکل (Bellcycle) نوع جدیدی از دوچرخه

بلسیکل (Bellcycle) نوع جدیدی از دوچرخه

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (محمد حسین نوفلاح)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .