مبلمان های سازگار با لگو

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۰۳ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۸۵ ، بازدید:۲۱۹۵

آیا شما هم در دوران کودکی خود از طرفداران بازی با لگو بوده اید؟آیا هم اکنون کودکانی دارید که دوستدار لگو هستند؟اگر پاسختان به سوالهای ذکر شده،مثبت است،امروز قصد داریم مجموعه مبلمانی خاص را به شما معرفی کنیم.

 

مبلمان های سازگار با لگو

 

این مجموعه، توسط شرکت ایتالیایی Nine Associati، طراحی شده و هر کدام از مبلمان ها دارای رویه ای است که امکان متصل نمودن قطعات لگو بر روی آن وجود دارد.اولین آیتم ، یک کمد باز با رویه بیرونی سفید و بدنه داخلی زرد رنگ است.قطعه دوم ،کمدی سفید رنگ  با دو محفظه بسته و باز به رنگ خاکستری است.هر دو قطعه دارای پوششی از کورین هستند.

این ایده برای خانواده های دارای بچه، بسیار سرگرم کننده و جالب خواهد بود.

 

مبلمان های سازگار با لگو

مبلمان های سازگار با لگو

مبلمان های سازگار با لگو

مبلمان های سازگار با لگو

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: digsdigs

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .