نخستین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری برگزار می‌شود

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۸۹۴ ، بازدید:۱۵۵۱

نخستین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

نخستین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری برگزار می‌شود

 

به نقل از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی "نخستین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری" در سال جاری با هدف تشویق شرکت‌ها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی صنعت گردشگری در اعمال روش‌های نوین مدیریت گردشگری و شناسایی و بهبود نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود سازمان برگزار می‌شود.

مطالعات اولیه این جایزه از سال 1392 در دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ آغاز شده و مدل نهایی آن با حضور اساتید دانشگاهی و متخصصان صنعت گردشگری طراحی شده است.

این جایزه با اهداف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبودو اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توام با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری،  ارج نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به رسمیت شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری برگزار می‌شود.

بنا به گفته دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو؛ رییس شورای سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، امروزه بیشتر کشورهای دنیا با تکیه بر مدل‌های علمی، جوایزی را در سطح ملی و منطقه‌ای ایجاد کرده‌اند که محرک سازمان‌ها و کسب و کارها در تعالی، رشد و ثروت آفرینی است. برگزاری این جایزه و استفاده از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کنند.

لازم به ذکر است پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی متولی این جایزه است و مقدمات اجرایی آن در حال انجام است.  مراسم نهایی این برنامه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در اسفند ماه سال 1397 برگزار خواهد شد. دبیر خانه این جایزه در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی مستقر است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات با شماره تلفن 02144238171 داخلی 619 تماس بگیرند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .