بهترین مدرسه های معماری ایالات متحده 2019

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۲۵ / ۰۶ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۸۹۸ ، بازدید:۲۶۰۳

نتایج رتبه‌بندی سالیانه مدارس معماری در آمریکا در حال حاضر با تغییر در پرسش نظرسنجی که قبلا برای تعیین رتبه‌بندی‌ها استفاده شده‌ بود ، مشخص شده‌ است. امسال به جای اینکه پرسیده شود " کدام برنامه ها در ایالات‌متحده ،بهترین شاگردان را جهت آینده حرفه ای شان آماده می کند ؟ "،معماران و متخصصان طراحی داخلی به دو سوال جدید پاسخ دادند:

" کدام مدارس را، از جهت ترکیبی از هیات‌علمی، برنامه‌ها، فرهنگ و آماده‌سازی  دانش آموزان درحرفه  خود،ترجیح می دهید؟ " و " از کدام مدرسه بیش‌ترین تعداد دانشجویان ( لیسانس یا فارغ‌التحصیل ) را در پنج سال گذشته استخدام کرده‌اید ؟ ".

 

بهترین مدرسه های معماری ایالات متحده 2019

 

اما چرا این تغییر صورت پذیرفت؟

(DesignIntelligence (DI در یک نگاه دزدکی به گزارشات Architectural Record توضیح می دهد:درخواست" بهترین " در سوال اول ،در نظر گرفتن عینیت است، در حالی که درخواست " بیشترین ترجیح " ،ترکیبی از عینیت و عامل تجربی است. ما این حرکت را به این دلیل انجام دادیم که احساس می‌کردیم درخواست " بیشترین تحسین " یک سوال وسیع‌تر است.DI، همچنین افزایش قابل توجهی در پاسخ های نظرسنجی در سال جاری را یادآوری می کند که ممکن است ضرورت بهبود آموزش معماری را منعکس سازد.

بنابراین بهترین مدارس برای آماده کردن دانشجویان معماری،کدام هستند؟در این مقاله می توانید 10 دانشکده و مدرسه معماری برتر را مشاهده کنید.برای مشاهده و خواندن گزارش کامل به  DesignIntelligence's new rankings site  مراجعه کنید.

 

  • بهترین های دوره کارشناسی:

 

  1. Cornell University
  2. Rice University
  3. Cal Poly, San Luis Obispo (SLO)
  4. Syracuse University
  5. Cooper Union
  6. Rhode Island School of Design
  7. Pratt Institute
  8. Virginia Tech
  9. Southern California Institute of Architecture (SCI-Arc)
  10. University of Texas (U.T.), Austin 

 

  • بهترین های دوره فوق لیسانس:

 

  1. Harvard University
  2. Columbia University
  3. Massachusetts Institute of Technology (M.I.T.)
  4. Cornell University
  5. Yale University
  6. Princeton University
  7. Rice University
  8. University of California (U.C.), Berkeley
  9. SCI-Arc
  10. University of Michigan

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: archdaily

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .