فراخوان طراحی مبلمان شهری منتشر شد

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۰۷ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۹۲۱ ، بازدید:۱۶۶۴

با حمایت سازمان زیباسازی قزوین، فراخوان مسابقه طراحی مبلمان شهری منتشر شد.

 

فراخوان طراحی مبلمان شهری منتشر شد

 

در این فراخوان، طراحی مجموعه مبلمان شهری شامل: گلجای، نیمکت بدون پشتی و پشتی دار، سطل زباله، بولارد، نرده و حصار مورد نظر قرار دارد.

اهداف این فراخوان عبارت‌اند از: افزایش کیفیت فضاهای شهری،خلق عنصری متمایز و هویت‌بخش، توجه به هویت معماری و تاریخی شهر قزوین، استانداردسازی عناصر مبلمان شهری،رعایت خواسته‌های گروه استفاده‌کنندگان شامل مرد، زن و کودک از نظر جسمی، روانی و فرهنگ استفاده، در نظر داشتن اصول پایداری و زیست‌محیطی و مناسب‌سازی، نوآوری و رشد خود شکوفایی در فضای شهری است.

خلاقیت و نوآوری،زیبایی،کارایی، خوانایی، طراحی پایدار و توجیه اقتصادی از جمله معیارهای داوری در این مسابقه است.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه مرتضی فقیهی، جواد پورشریفی و وحید سید موسوی به عنوان هیئت داوران در این مسابقه حضور دارند.

ارائه آثار باید به صورت 2شیت 50*70  در فرمت ارائه شده در سایت به صورت افقی  با کیفیت 300 DPI به آدرس ایمیل فراخوان ارسال شود.

شیت اول شامل: تصاویر اثر از زوایای مختلف به صورت واضح و شیت دوم: شامل نقشه و ابعاد اندازه اثر و متریال‌ها است البته در صورت تمایل شرکت‌کنندگان می‌توانند ماکت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

ضمناً باید اطلاعات فردی و رزومه مطابق فرم پیوست همراه با آثار ارسال شود زیرا ارائه آثار غیر از فرمت ذکر شده مورد داوری قرار نمی‌گیرند.

در این مسابقه به نفر اول: 3 میلیون تومان، نفر دوم : 2 میلیون تومان و نفر سوم :1میلیون تومان اهداء می‌شود.

همچنین پایبندی به تمامی مقررات قانونی  و عرفی ، و رعایت حقوق مادی  و معنوی پدیدآورندگان از مقررات جدی و مورد تأکید برگزارکننده است.

احراز کپی بودن اثر در هر مرحله ، علاوه بر حذف اثر مشمول محرومیت‌های دیگر و جبران خسارت‌های احتمالی خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان مهرماه آثار خود را به آدرس قزوین، میدان تهران قدیم، ابتدای خیابان تالار، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، کد پستی:3416853145 ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان Zibasazi.qazvin.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزاش، آثار ارسال شده به این فراخوان 15 آبان ماه مورد داوری قرار خواهند گرفت و متعاقب آن برندگان اعلام خواهند شد.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر انلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .