نخستین همایش “ معماری و هویت ” برگزار می‌شود

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۳۰ / ۰۷ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۹۳۶ ، بازدید:۱۱۷۲

با حمایت دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی، نخستین همایش "معماری و هویت" برگزار می‌شود.

 

نخستین همایش “ معماری و هویت ” برگزار می‌شود

 

فراخوان ارسال مقاله برای نخستین همایش "معماری و هویت" منتشر شد. این همایش در محورهای هویت و معماری، هویت و فرهنگ و هویت و گردشگری برگزار می‌شود.

در بخش هویت و معماری مباحثی چون: تعاریف و مؤلفه‌ها، تعریف هویت ایرانی، معماری هویت‌مند در برابر معماری بی‌هویت، نقش قوانین در کنترل منظر شهری و چگونگی ارتقای معماری و شهرسازی از منظر هویت‌مندی مد نظر قرار دارد.

همچنین در بخش هویت و فرهنگ متقاضیان می‌توانند به مباحثی چون: ارتباط هویت با محیط طبیعی و مؤلفه‌های بومی، هویت و میراث فرهنگی، هویت و تاریخ و نمادهای هویت بخش در معماری و شهری بپردازند.

در حوزه هویت و گردشگری نیز موضوعاتی مانند: حفظ هویت پس از مرمت و بازسازی، مسئله هویت در شهرهای جدید، هویت و آموزش معماری و سایر محورهای مرتبط با حوزه‌های هویت، معماری و شهر مورد نظر است.

شایان ذکر است، مقالات به صورت کامل (Full Text) در این همایش دریافت می‌شود.همچنین علاقه‌مندان پیش از ارسال مقالات باید در سایت مربوطه ثبت‌نام کنند. مقالات باید مطابق شیوه‌نامه‌ همایش و قالب رسمی مقالات تنظیم شوند. فرد ثبت کننده مقاله به عنوان مسئول مکاتبات مقاله خواهد بود . ارسال فایل فقط یک‌بار برای شما امکان‌پذیر است و پس از ارسال، امکان تغییر در محتوا مقاله یا نام و مشخصات نویسندگان نیست.

مقالات پذیرفته شده در مجله انجمن علمی معماری دانشگاه شهید بهشتی به چاپ می‌رسد. برای مقالات پذیرفته شده، گواهی پذیرش و برای مقالات برگزیده‌ برای سخنرانی، گواهی ارائه مقاله صادر می‌شود.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند تا 24 آبان ماه آثار خود را به آدرس hamayesh@foia.ir کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://foia.ir/ مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، نتایج داوری مقاله‌ها  ابتدای آذرماه اعلام و کنگره نیز 8 آذرماه برگزار خواهد شد.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .