پنجمین دوره همایش ملی فن آوری های نوین صنعت ساختمان

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۱۲ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۳۰۰۷ ، بازدید:۱۴۰۷

پنجمین دوره همایش ملی  فن آوری های نوین  صنعت ساختمان با رویکرد بلند مرتبه سازی ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه ۹۷ در مشهد مقدس سالن مجموعه سپید (خاقانی) دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد.

مهندس محمدرضا مهردوست مدیر دبیرخانه دائمی فن آوری های نوین صنعت ساختمان در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: پنجمین دوره همایش ملی فناوری صنعت ساختمان  دارای امتیاز یک دوره درس ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار برای تمامی رشته ها هفت گانه نظام مهندسی ساختمان می باشد.

وی محور های اصلی همایش شامل ایمنی و حریق، انرژی و معماری پایدار، سازه و زلزله، مصالح و استاندارد و هوشمند سازی را اعلام و ادامه داد؛ جهت بهره مندی متقاضیان در تمامی نقاط کشور، این دوره بصورت مجازی و در راستای توسعه پایدار نیز بطور همزمان برگزار می گردد.

لازم بذکر است همایش ملی فن آوری های نوین صنعت ساختمان در قالب دوسالانه در تقویم دفتر مقرارت ملی ساختمان و معاونت مسکن و ساختمان وزرات راه و شهر سازی قرار گرفته و توسط دبیر خانه دائمی فناوری های نوین صنعت ساختمان، مستقر در اداره کل راه و شهر سازی استان خراسان رضوی با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی برگزار می گردد.

مهندس مهردوست اظهار داشت: امید است در این دوره نیز مانند دوره های قبل شاهد حضور پررنگ دست اندر کاران و فعالان عرصه ساخت و ساز کشور باشیم.

 

پنجمین دوره همایش ملی فن آوری های نوین صنعت ساختمان , رویکرد بلند مرتبه سازی , رویکرد , بلند مرتبه سازی , پنجمین دوره , مشهد مقدس , مجموعه سپید , خاقانی , دانشگاه علوم پزشکی ,همایش ملی , فن آوری های نوین , صنعت ساختمان ,

 

  • حمایت سیویلکا از مقالات علمی ارایه شده در پنجمین همایش ملی فن آوری های نوین صنعت ساختمان

مهندس سارا آتشی گلستان دبیر علمی پنجمین همایش ملی فن آوری های نوین صنعت ساختمان با رویکرد ساختمان های بلند مرتبه در گفتگو با خبرنگاران از تحت حمایت قرار گرفتن مقالات توسط سیویلیکا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برگزاری این دوره در ۱۶ و ۱۷ اسفندماه ۹۷ ،کلیه مقالات این همایش علمی در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

وی ادامه داد: به مقالات علمی ارایه شده در همایش گواهی نامه ارایه خواهد شد. دبیر علمی این همایش از همکاری و تعاملات گسترده علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دفتر منطقه ای شمال شرق کشور  با دانشگاه های فردوسی مشهد،علم و صنعت تهران، پیام نور، هنر و معماری پارس، خاوران، شهید منتظری و دانشگاه بین اللملی امام رضا خبر داد.

وی در ادامه گفت: بیش از ۳۰ عضو هیات علمی از دانشگاه های فوق در کمیته علمی این سمینار حضور فعال دارد. بر پایه این خبر زمانبندی ارسال مقالات به شرح ذیل اعلام می گردد:

[▪️] آخرین مهلت دریافت چکیده مقالات: ۹۷/۱۱/۰۱

[▪️] اعلام نتیجه ی نهایی ارزیابی چکیده مقالات: ۹۷/۱۱/۱۰

[▪️] آخرین مهلت دریافت اصل مقالات: ۹۷/۱۱/۲۵

[▪️] اعلام نتیجه‌ی نهایی ارزیابی اصل مقالات: ۹۷/۱۲/۰۵

 

  • امکان شرکت در پنجمین همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان بصورت  مجازی

دوره  مجازی پنجمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با رویکرد بلند مرتبه سازی همزمان با برگزاری این همایش در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی همایش، مسئول دبیرخانه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان اظهار داشت: پنجمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با رویکرد ساختمان های بلند مرتبه در مورخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مهندس مهردوست گفت: با توجه به سابقه این دبیرخانه در برگزاری موفق کارگاه ها بصورت مجازی، امسال نیز امکان شرکت در همایش بصورت مجازی با مشارکت دانشگاه پیام نور مهیا گردید.

وی ادامه داد: در این دوره با توجه به کاهش ظرفیت تعداد‌ شرکت کننده ها به منظور افزایش کمی و کیفی کارگاه های آموزشی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، امکان دسترسی برای علاقه‌مندان و جامعه مهندسین در اقصی نقاط کشور (به غیر از شهر مشهد)، جهت بهره مندی بصورت آنلاین فراهم گردید؛ که  این اقدام جز با تعامل و همکاری دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی میسر نمی گردید.

مهندس مهردوست ضمن تأکید بر محدود بودن ظرفیت امکان حضور در این همایش عنوان کرد: علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند جهت شرکت در دوره مجازی این همایش با مراجعه به سایت mhud.ir ضمن کسب اطلاعات و راهنمایی لازم، جهت ثبت نام آنلاین اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ شرکت در همایش مجازی نیز همانند حضور در کارگاه‌ها و دوره های آموزشی این همایش، دارای امتیاز ارتقاء پایه یک دوره درس به مدت 16 ساعت است.

 

جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک ذیل کلیک نمایید 

mhud.ir

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: دبیرخانه همایش

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .