کالج (CCA) هنرهای کالیفرنیا , Architecture at California College of the Arts

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۱ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۰۶۶ ، بازدید:۱۵۲۶

کالج (CCA) هنرهای کالیفرنیا , Architecture at California College of the Arts

سال 2013

برنامه های تدوین شده در دوره های کارشناسی و فارغ التحصیلان معماری در کالج هنرهای کالیفرنیا (CCA) , نسل بعدی معماران را برای خلق آثار حرفه ای درگیر در دنیای واقعی آماده می کند.برنامه درسی شما را برای تبدیل شدن به یک رهبر در یک فرهنگ است که متکی به گسترش ترکیب نوآوری های تکنولوژیکی، پاسخگویی اجتماعی و محتوای خلاق است.

معماری CCA بر نوآوری های مادی، تحقیق، کاربرد و بهره وری در بستر اجتماعی و فرهنگی بزرگ تمرکز می کند. این برنامه ها با ارائه آموزش جامع معماری، از همکاری فیزیکی و دیجیتال با مواد و سیستم های سنتی، جاری و در حال پیشرفت در آینده , استفاده می کنند.  CCA یک مکان منحصر به فرد و ایده آل مناسب برای کشف معماری به عنوان یک عمل انتقادی و تحول است، ( انتخاب مدرک لیسانس پنج ساله * (BArch) یا سه ساله کارشناسی ارشد معماری * (MArch) است )

 

کالج (CCA) هنرهای کالیفرنیا , Architecture at California College of the Arts

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: شبکه هنر و معماری ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .