آغاز داوری آثار در سومین جایزه ساختمان سال

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۱ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۰۹۷ ، بازدید:۱۴۷۷

داوری آثار راه یافته به بخش نهایی در سومین جایزه ساختمان سال چهارشنبه 21 فروردین در سالن کنفرانس کاخ نیاوران آغاز شد.

به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , جلسات دفاع سومین جایزه ساختمان سال ایران ۱۳۹۷ با گرامیداشت یاد رستم وسکانیان و معماران ارامنه ایران معاصر در کاخ نیاوران آغاز شد.

در این جلسات معماران به دفاع و تشریح نحوه اجرای آثار می‌پردازند و داوران پس از بررسی آثار در مرحله نهایی به بازدید از خود بنا در سراسر کشور خواهند رفت.

در این دوره از جایزه ساختمان سال چهره‌هایی چون: شیوا آراسته، سیروس باور، سیاوش تیموری، عبدالرضا ذکائی، سهراب رفعت، حمید فتوره‌چیانی، مجید فتوره‌چیانی، محمد مهدی محمودی و علیرضا مشهدی میرزا به عنوان داور حضور دارند.  سومین دوره جایزه ساختمان سال، توسط مجله هنر و معماری و با حمایت انحصاری مبلمان گالستیان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این جایزه در مرحله نخست به صورت دفاع از چهارشنبه 21 فروردین ماه آغاز و تا پنج شنبه 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. پس از این مرحله داوران به بازدید حضوری از آثار و بررسی جوانب بنا از نزدیک خواهند پرداخت.

 

آغاز داوری آثار در سومین جایزه ساختمان سال , داوری آثار , سومین جایزه ساختمان سال , جایزه ساختمان سال , سالن کنفرانس , کاخ نیاوران , شیوا آراسته  , سیروس باور  , سیاوش تیموری  , عبدالرضا ذکائی  , سهراب رفعت  , حمید فتوره‌چیانی  , مجید فتوره‌چیانی  , محمد مهدی محمودی , علیرضا مشهدی میرزا

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .