بررسی اگزمای شهری در تبریز

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۰۷ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۲۴۴ ، بازدید:۹۷۶

نشست واکاوی پوسته‌های معماری شهری در نیم قرن اخیر ایران در تبریز برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین ، کانون معماران و شهرسازان جوان تبریز با همکاری معاونت فرهنگی حوزه هنری استان و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز نشست اگزمای شهری ؛ (واکاوی پوسته‌های معماری شهر در نیم قرن اخیر ایران) را برگزار می‌کند .

در این نشست به موضوع نما در ساختمان‌سازی پرداخته خواهد شد. نما برای شهر، همانند پوست است برای بدن؛ هر دو بیرونی‌ترین لایه و پوشش موجودی زنده‌اند که عدم وجود زیبایی، هماهنگی، یکپارچگی، هویت‌مندی و مولفه‌هایی از این دست به خصوص در نماهای معماری شهر، نشانگر از دست رفتن و به مخاطره افتادن صحت و سلامت تن و جان شهر است.

این نشست با دبیری مهدی سلطانی مدیر بخش معماری مهندسی مشاور زمین ژرفاب و با سخنرانی، شهاب آدم‌نوه‌سی عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی، محمود ارحمی معمار و موسس مهندسین مشاور حجمین، جمشید برزگر رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان آذربایجان شرقی، علی خیابانیان استاد مدعو دانشگاه TOBB آنکارا و محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.  مدیران این نشست نیز آیدا خاکزاد و فرشته زیبان هستند.

نشست "اگزمای شهری" روز یکشنبه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تبریز، خیابان آزادی، مابین ابوریحان و حکیم نظامی، سالن جلسه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد. 

ورود کلیه علاقمندان در این نشست آزاد و رایگان است؛ اما ثبت نام جهت حضور الزامی‌ست ( کلیک نمایید ) 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۱۷۷ تماس بگیرید.

 

 

بررسی اگزمای شهری در تبریز , اگزمای شهری , تبریز , نشست واکاوی پوسته‌های معماری شهری , واکاوی پوسته‌های معماری , کانون معماران و شهرسازان جوان ,  دانشگاه TOBB , شهاب آدم‌نوه‌سی , مهندسین مشاور حجمین , انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن , موضوع نما , شهرداری تبریز

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: honaronline.ir

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .