برگزاری همایش گذر و درنگ 23 آبان با حضور معماران مطرح کشور

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۲ / ۰۸ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۳۸۷ ، بازدید:۸۷۸

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: مبنای همایش گذر و درنگ که در 23 آبان‌ماه برگزار خواهد شد این است که 15 معمار مطرح کشور طرح‌ها و ایده‌های خود را ارایه دهند. به گزارش هنرآنلاین، یاسر جعفری با اشاره  به موضوع بررسی پروژه‌های فضاهای عمومی سازمان زیباسازی و تاکید بر درنگ‌گاه‌های شهر تهران، گفت: در راستای بحث پروژه ساماندهی خرده فضاهای شهری به عنوان درنگ گاه‌ها که 15 نقطه برای شهر تهران انتخاب شده با پیشنهاد و هماهنگی کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران قرار شد برای بررسی کم و کیف و روند اجرای پروژه جلسه هم‌اندیشی در این خصوص برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جلسه نقطه‌ای برای آغاز اجرایی پروژه درنگ گاه‌ها خواهد بود، افزود: مبنای همایش "گذر و درنگ" که در 23 آبان‌ماه برگزار خواهد شد این است که 15 معمار مطرح کشور طرح‌ها و ایده‌های خود را در مدت زمان 7 دقیقه ارایه دهند.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: امیدواریم این روش که بستری برای ارایه ایده‌ها و نظرات است برای اجرای اقدامات بزرگ‌تر و عملیاتی کردن بسیاری از طرح‌ها کمک‌کننده باشد.

جعفری اضافه کرد: به دنبال ایجاد فضای مشارکت، تسهیل‌گری با حضور مردم و آموزش در زمینه‌های مختلف و مرتبط با هنر هستیم.

وی یادآور شد: سازمان زیباسازی شهر تهران به فراخور وظایف و فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته داشته بحث ارتقای کیفی فضاهای شهری را در مقیاس‌های مختلف در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: هدف از انجام چنین فعالیت‌هایی اجرای کارهای بزرگ برای کلانشهر تهران بوده است.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به نگاه سیاست‌گذار کمیته معماری و طرح‌های شهری و شورای شهر در خصوص توجه به حضور مردم در شهر تصریح کرد: این نگاه باعث شده که به دنبال اجرای موضوعات جدیدتری برای شهر تهران باشیم.

جعفری با بیان اینکه نگاه طراحان معماری، بحث مشارکت و موضوعات اقتصادی همگی در کنار یکدیگر قرار است، تبدیل به یک پروژه شود، گفت: معتقدم با به ثمر نشستن همه این لایه‌ها در کنار یکدیگر شاهد یک اتفاق جدید در شهر تهران باشیم.

 

برگزاری همایش گذر و درنگ  23 آبان با حضور معماران مطرح کشور  , برگزاری همایش گذر و درنگ , برگزاری همایش , گذر و درنگ , معاون فنی و طراحی شهری , سازمان زیباسازی , شهر تهران , زیباسازی شهر , کمیته معماری , یاسر جعفری , فضاهای عمومی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: honaronline.ir

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .