کارگاه معماری و شهرسازی میان‌افزا در بافت تاریخی شهر تهران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۰۹ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۰۸ ، بازدید:۸۶۴

کارگاه معماری و شهرسازی میان‌افزا در بافت تاریخی شهر تهران به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه خوارزمی به مناسبت هفته پژوهش کارگاهی با موضوع معماری و شهرسازی میان‌افزا در بافت تاریخی شهر تهران برگزار خواهد کرد.

این کارگاه با سخنرانی مهندس بهروز مرباغی؛ عضو انجمن مفاخر معماری ایران و استاد دانشگاه همراه است و اعضای پنل گفت‌وگو این کارگاه؛ دکتر مصطفی حسینی کومله، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۲ شهرداری تهران و دکتر راضیه رضابیگی ثانی، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی معاونت برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورا هستند.

این کارگاه روز شنبه، ۳۰ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در سالن فرهیختگان دانشگاه خوارزمی به نشانی خیابان سمیه، بین نجات‌اللهی و قرنی، برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

 

کارگاه معماری و شهرسازی میان‌افزا در بافت تاریخی شهر تهران , بافت تاریخی شهر تهران , کارگاه معماری و شهرسازی , کارگاه , معماری و شهرسازی , میان‌افزا , سالن فرهیختگان , دانشگاه خوارزمی , راضیه رضابیگی ثانی , مدیر برنامه‌ریزی راهبردی , معاونت برنامه‌ریزی توسعه شهری , امور شورا

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .