نشست کنکاشی در دانش طراحی برآمده از معماری روستایی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۱۰ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۲۸ ، بازدید:۶۹۱

نشست کنکاشی در دانش طراحی برآمده از معماری روستایی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.به گزارش هنرآنلاین؛ انجمن علمی بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی، نشست کنکاشی در دانش طراحی برآمده از معماری روستایی را برگزار می‌کند. در این نشست، فرهنگ، دستور زبان شکل، طراحی، کنکاشی در دانش طراحی برآمده از معماری روستایی با حضور، دکتر متکی دکترای معماری از دانشگاه توکیو و دکتر یوسف‌نیا دکترای معماری دانشگاه پورتس موث مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این نشست در پی آن است که موضوع بازسازی فضاهای روستایی را در پی سوانح طبیعی مانند زلزله و سیل به عنوان یکی از محورهای گفتمانی روز عرصه معماری و شهرسازی بدل کند.نشست "کنکاشی در دانش طراحی برآمده از معماری روستایی" روز چهارشنبه، ۱۱ دی‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی، برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است. 

 

نشست کنکاشی در دانش طراحی برآمده از معماری روستایی , نشست , کنکاش , دانش طراحی, معماری روستایی , دانشگاه شهید بهشتی , هنرآنلاین , انجمن علمی , بازسازی پس از سانحه , دکتر متکی , دکترای معماری

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .