19 بنای خاص و غیر معمول در نیویورک ( زیر نویس لاتین )

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۱ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۸۲۸ ، بازدید:۹۱۶

بیایید با آن روبرو شویم. همیشه ساختمانی در شهر نیویورک در حال ساخت است و همیشه یک ساختمان جدید ظاهر می‌شود. در سال‌های اخیر، بسیاری از بنا ها , خط آسمان‌خراش دچار تغییر کرده اند و خط افق شهر برای همیشه تغییر خواهد داد . بسیاری از این ساختمان‌های جدید , خاص , بلند و بسیار تاثیرگذار هستند.
با این حال ، شاهکارهای مدرن و مبتکرانه بسیاری وجود دارند . امروز، من قصد دارم شما را به همراه یک سفر در سرتاسر شهر ببرم ، تا بتوانیم برخی از معماری مدرن و خلاقانه ترین معماری  را بررسی کنیم. در این ترکیب ، برخی از ساختمان‌های جدید و نیز برخی از آن‌هایی که دهه‌ها در اطراف بوده‌اند، وجود دارند.

 

 


نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالت نیویورک و ایالات متحده آمریکاست که از ۵ ناحیه شامل برانکس ، بروکلین ، منهتن ، کویینز و استتن آیلند تشکیل شده‌است. این شهر یکی از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان است . عده‌ای به‌دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربه‌فرد نیویورک، این شهر را "پایتخت جهان" نامیده‌اند . نیویورک تا سال ۱۶۶۴ میلادی نیوآمستردام نام داشت. ابرشهر نیویورک با مساحت ۸۶۸۳ کیلومتر مربع، وسیع‌ترین شهر ایالات متحده آمریکا و وسیع‌ترین منطقهٔ شهری در جهان است. در میان شهرهای بزرگ جهان، تولید ناخالص داخلی نیویورک در زمرهٔ بیشترین‌ها قرار دارد که از نظر ارزش اسمی، می‌توان به تنهایی آن را با کشور بزرگی مثل روسیه مقایسه کرد .

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .