چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۰۳ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۹۰۸ ، بازدید:۶۴۸

چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری با موضوع "رسانه، شهر و روزنامه‌نگاری بحران" برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خرداد 99 فرصت دارند آثار خود را با موضوعات اقتصاد شهری، سبک زندگی، زیست شهری، اخلاق و حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی، ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی، کاهش آلودگی هوا و بازآفرینی شهری به آدرس ایمیل dilanfard@gmail.com ارسال کنند.

آثاری که در جشنواره شرکت می‌کند باید از تاریخ 97/09/01 تا 99/02/01 تولید و منتشر شده‌ باشند.

آثار در بخش‌های مختلف خبر، گزارش، گفت و گو، مقاله، یادداشت و سرمقاله، روایت‌های مستند، عکس، طرح و کاریکاتور، داده‌نما و چند رسانه‌ای قابل شرکت در این جشنواره هستند.

علاوه بر این رسانه‌های دیداری با مستند، مجله‌ای (ترکیبی)، گفت‌و‌گو محور، گزارش و نماهنگ و تیزر و آثار شنیداری با مستند، مجله‌ای(ترکیبی)، گفت‌و‌گو محور، گزارش و آنونس می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

همچین آثاری که در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، ایسنتاگرام، توییتر و پیام‌رسان‌های داخلی منتشر شده ‌باشند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره رسانه‌های شهری می‌توانند با مراجعه به سایت www.tehran.ir  اطلاعات تکمیلی را کسب کنند.

 

چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری , چهارمین دوره , جشنواره رسانه‌های شهری , رسانه‌های شهری , رسانه , ستاوین , رسانه، شهر و روزنامه‌نگاری بحران , tehran.ir , گزارش و نماهنگ , تیزر , آثار شنیداری ,

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .