فراخوان مجری پروژه پژوهشی : مطالعات و طراحی كیوسك‌های نوین شهری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۲ / ۰۴ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۹۳۲ ، بازدید:۷۵۱

مركز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در نظر دارد مجری پروژه پژوهشی مذكور را از طریق مناقصه عمومی انتخاب نماید. متقاضیان شركت در مناقصه می‌بایست حداكثر تا پایان تاریخ مهلت تعیین‌شده، پیشنهاد‌های خود را با توجه به RFP پروژه و در قالب فرم پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) به آدرس این مركز ارسال نمایند.

تذكر: قبل از تهیه پیشنهاد پژوهشی، بخش اسناد مناقصه (فراخوان) و نكات مربوطه به‌دقت مطالعه شود. لازم به ذكر است در صورت عدم انطباق پاكت‌های مناقصه با مشخصات مندرج در این بخش، پیشنهاد‌های ارسالی بررسی نخواهد شد و مسئولیتی در این خصوص متوجه مركز نخواهد بود.

شماره فراخوان: 312
موضوع فراخوان: مطالعات و طراحی كیوسك‌های نوین شهری
واحد متولی: مدیریت خدمات شهری و محیط زیست
نام و نام خانوادگی و شماره تماس كارشناس مسئول واحد متولی: سرکار خانم مینوسپهر با شماره تماس 22392080 داخلی 144
مهلت ارائه و تحویل پیشنهاد در ساعات اداری: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 18 تیرماه 1399
محل ارائه و تحویل پیشنهاد: تهران، خیابان شریعتی، خیابان پل رومی، خیابان شهید اكبری، نبش خیابان شهید آقابزرگی، شماره 32، مركز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، طبقه چهارم، دبیرخانه مركز، كدپستی 1964635611، تلفن: 3-22392080-021
سقف مبلغ برآورده شده (هزینه‌های كارشناسی و بالاسری): 660,000,000 تومان به حروف معادل (شش میلیارد و ششصد میلیون ریال)
مبلغ سپرده تضمین برای شركت در مناقصه (برای پروژه‌هایی كه نیاز به اخذ سپرده تضمین باشد، پاكت ج كه حاوی مبلغ سپرده تضمین بر اساس اسناد مناقصه است بدون قید و شرط می بایست ارائه شود): مبلغ سپرده تضمین برای شركت در مناقصه 33,000,000 تومان به حروف معادل (سیصد و سی میلیون ریال).
شماره حساب مركز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برای واریز سپرده تضمین: 700787639916 بانك شهر شعبه الهیه آقابزرگی كد 502
برای دریافت شرح نیازمندی‌های پروژه (RFP) بر روی فایل پیوست كلیك نمایید.
با توجه به اخذ ضمانت حسن انجام تعهدات از مجری منتخب قبل از عقد قرارداد، مناقصه‌گران قبل از شركت در فراخوان به این موضوع توجه داشته باشند: (در صورتیكه مجری شخص حقیقی یا شخص حقوقی غیر دولتی باشد: اخذ ضمانت‌نامه بانكی به میزان 10درصد مبلغ كل قرارداد و در صورتیكه مجری شخص حقوقی دولتی باشد: ضمانت‌نامه انجام تعهدات به میزان 5 درصد مبلغ كل قرارداد به صورت مكتوب مطابق با فرمت تعیین شده ی مركز (یا ارائه ضمانت نامه كتبی با امضای روسای دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و آموزشی طرف قرارداد به استناد مصوبه هیئت وزیران مورخ 22/09/1394 شماره نامه 123402/ت 50659 ه)
درج این آگهی هیچ‌گونه تعهدی برای دستگاه مناقصه‌گذار ایجاد نمی‌نماید.

 

الزامات شرکت در مناقصه

1- داشتن گواهی صلاحیت در یک یا چند تخصص مرتبط همچون طراحی صنعتی، مدیریت شهری، برنامه‌ریزی شهری، اقتصاد، حقوق شهری و ...

تبصره: دانشگاه‌های معتبر کشور می‌توانند خارج از شمول الزامات فوق در این فراخوان عمومی شرکت نموده و پروپوزال‌های فنی و مالی خود ارائه نمایند.

2- تهیه پروپوزال مشتمل بر موارد ذیل (مبتنی بر RFP مندرج در سایت مرکز مطالعات):

- رویکرد مطالعاتی و فنی به موضوع
- شرح خدمات تفصیلی با تأکید بر شفاف‌سازی خروجی‌های اصلی و محصولات قابل‌تحویل هر مرحله
- تدقیق فرآیند و شفاف‌سازی متدولوژی انجام کار
- تدقیق زمان‌بندی انجام مراحل و ارائه آن در نرم افزار MSP
- معرفی افراد كلیدی پروژه به‌همراه رزومه
- امضای افراد کلیدی مطابق با مراحل شرح خدمات (هر فرد باید حضور خود را در انجام بخشی از شرح خدمات تأیید نماید)
- رزومه و سوابق كاری شرکت‌های همکار

 

جهت دانلود فایل پیوست کلیک نمایید ... 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: مركز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .