فراخوان جوایز طراحی روشنایی LIT 2020 با جایزه 1000 دلاری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۹۶۵ ، بازدید:۶۹۳

جوایز بین‌المللی طراحی روشنایی LIT با جایزه 1000 دلاری فراخوان خود را منتشر کرد. به گزارش هنرآنلاین، گروه فرمانی مستقر در لس‌آنجلس آمریکا که ریاست آن را حسین فرمانی به عهده دارد مبدع این جایزه است؛ جایزه Lifetime Achievement Award در سال 2018 معرفی شد تا مشارکت طراحان نورپردازی Lighting Product Designers را به این صنعت و هنر برانگیزد. این جایزه تخصصی بالاترین افتخاری است که امروز در زمینه طراحی نورپردازی اعطا می‌شود.

در متن فراخوان این جایزه آمده است: جوایز طراحی روشنایی LIT ™ برای ارسال در سطح جهانی آماده پذیرش است، و ورودی‌های تولیدکنندگان، طراحان و شیوه‌های روشنایی از سراسر جهان را می‌پذیرید.

جوایز طراحی روشنایی LIT به منظور شناخت تلاش طراحان با استعداد بین‌المللی محصول روشنایی و مجریان روشنایی ایجاد شده است زیرا ما معتقدیم که نورپردازی هم یک هنر و هم یک علم است و یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی است.

 

فراخوان جوایز , طراحی روشنایی LIT 2020 , جایزه 1000 دلاری , Lifetime Achievement Award , جایزه Lifetime Achievement Award , حسین فرمانی , لس‌آنجلس آمریکا , جوایز طراحی روشنایی LIT , شیوه‌های روشنایی , جایزه بین‌المللی Architecture MasterPrize

 

گروه فرمانی توضیح داده است: این جایزه با هدف تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه طراحی نورپردازی و حتی محصولات روشنایی، برنامه‌های کاربردی و ... در هر سال 5 عنوان برنده را به دنیای هنر و صنعت معرفی می‌کند که این عناوین عبارت‌اند از: نورپردازی طراحی سال محصول، طراحی حرفه‌ای نورپردازی سال، دستاورد حرفه‌ای طول عمر، طراح محصول سالن روشنایی حرفه‌ای سال و جایزه دانشجویی طراحی روشنایی سال.

به نوشته این فراخوان برندگان جوایز "نوظهور" برای حمایت از خلاقیت خود در طراحی روشنایی ، 1000 دلار آمریکا جایزه نقدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این برگزیدگان LIT خدمات متنوع تبلیغاتی و رسانه‌ای دریافت می‌کنند که طرح‌ها و محصولات خود را به مخاطبان بین‌المللی معرفی می‌کنند.

ارسال‌ها به LIT 2020 اکنون ممکن است و طراحان می‌توانند تا اول آگوست 2020 آثار و پروپوزال خود را ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با press@farmanigroup.com تماس گیرند.

گفتنی ست گروه فرمانی به ریاست حسین فرمانی که سال گذشته دو مرکز هنری با نام‌های خانه استیو و فضای هنری هشت چشمه را در کاشان تأسیس کرده است در سال 1985 تاسیس شده و از طریق برپایی مسابقات، جوایز و نمایشگاه‌ها اقدام به طراحی و تبلیغ عکاسی، زمینه‌های مختلف طراحی و معماری در سراسر جهان می‌کند.

این گروه بین‌المللی رسالت اصلی خود را کشف و ترویج استعداد برای توسعه جوامع هنرمند و توسعه هنر از طریق آموزش اعلام کرده است. علاوه بر جایزه LIT , جایزه‌های متعددی مانند عکس IPA, سازمان جوایز بین‌المللی طراحی (IDA)، جایزه بین‌المللی Architecture MasterPrize ،رقابت خلاق بین‌المللی لندن، جایزه de de la Photographie در پاریس و بنیاد شناخته شده لوسی از زیرمجموعه‌های بنیاد فرمانی است.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین - کد خبر: 150433

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .