جایزه بین‌المللی نوآورترین دفتر معماری مدرن به سه پروژه از ایران تعلق گرفت

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۶ / ۰۵ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۹۶۹ ، بازدید:۸۲۱

جایزه بین‌المللی نوآورترین دفتر معماری مدرن به سه پروژه اُرسی خانه ، پردیس خانه و کاشی خانه اختصاص یافت. به گزارش هنرآنلاین به نقل از مهر، نیما و سینا کیوانی، امسال توانستند جایزه  نوآورترین دفتر معماری مدرن ‌ ( Most Innovative Modern Architecture Studio) در سال ٢٠٢٠ را از آن خود کنند.

هدف از اعطای این جایزه که مراسمش در کشور انگلستان برگزار می‌شود، گسترش ایده‌های نو، افزایش خلاقیت و استمرار نوآوری در زمینه معماری معاصر است؛ منظور از ایده‌های نو هم شیوه‌هایی است که به پایداری بیشتر و ارتقای کیفی معماری مدرن در جهان کمک کند.

 

جایزه بین‌المللی , نوآورترین دفتر معماری مدرن , اُرسی خانه , پردیس خانه , کاشی خانه , هنرآنلاین , نیما و سینا کیوانی, , Most Innovative Modern Architecture Studio, کشور انگلستان , معماری مدرن

 

احترام به مخاطب و تعهد به پیشبرد معماری مدرن از دیگر مواردی است که هیأت داوران ششمین دوره جایزه معماری BUILD به آن توجه کرده و فعالیت شرکت‌ها و دفاتر معماری مدرن در سراسر جهان را بر این اساس، مورد بررسی قرار داده اند.

جایزه "نوآورترین دفتر معماری مدرن" در سال ۲۰۲۰ برای نخستین بار به ایران به دلیل طراحی و ساخت پروژه‌هایی چون "اُرسی خانه، پردیس خانه و کاشی خانه" اختصاص یافته است.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین , کد خبر: 150637

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .