طراحی اتاق خواب کودک با تجهیزات هیجان انگیز

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۵ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۹۸۱ ، بازدید:۱۳۹۷

داشتن یه باشگاه ورزشی کوچک در اتاق خواب کودکان مانند نمونه امروز ما ،ایده بسیار خوبی است اگر کودکان پرانرژی در خانه داشته باشید.

طراحی اتاق خواب کودک با تجهیزات هیجان انگیز

 

این آپارتمان که در اوکراین واقع شده ،توسط استودیوی  YODEZEEN طراحی شده است.رنگ آبی جسورانه  و بدنه چوبی این اتاق در برابر تجهیزات ورزشی و خطوط سفید رنگی که در دیوار و سقف فضا امتداد یافته اند،کنتراست خوبی را ایجاد نموده است.

طراحی اتاق خواب کودک با تجهیزات هیجان انگیز

 

در یک سمت اتاق شاهد مبلمان های سفارشی ساز هستیم که تخت خواب ،میز تحریر و کمد را شامل می شود.فضای بازی طبقه بالا ،دارای دیوارها و سقف خاکستری رنگ است و نرده محافظ سفید رنگ همراه با تور نصب شده بر روی آن از سقوط کودکان جلوگیری می کند.

طراحی اتاق خواب کودک با تجهیزات هیجان انگیز

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .