روایت یک تجربه 14 ، بخش 3 : برج تجاری اداری آرمیتاژ ، اثر شهرام حدادی ، مشهد

مجموعه: روایت یک تجربه ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۱۰ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۱۲۴ ، بازدید:۱۰۶۷

روایت یک تجربه 14 

بخش سوم مستند

برج تجاری اداری آرمیتاژ 

اثر شهرام حدادی

مشهد

 

 

Narration Of an Experience

مستند " روایت یک تجربه " , در تلاش است فارغ از هر نقد هنری و معمارانه , تجربه و فرایند شکل گیری یک اثر معماری را با زبان روایت گری طراح با توجه به مقتضیات زمانی و مکانی پروژه , به جهت توسعه تجربه برای سایر مخاطبین به اشتراک بگذارد . 

در مستند روایت یک تجربه ( Narration Of an Experience ) , به دنبال یک تجربه هستیم , بررسی و تحلیل تجربه هایی که گاه به سرانجام رسیده اند یا ابتر مانده است .

...................................

* این مستند توسط  شبکه هنر و معماری ستاوین  و تحت حمایت شرکت رویا طرح داخلی تهیه , تدوین و نشر می گردد . *

...................................

درباره شرکت رویا طرح داخلی :

شرکت رویا طرح داخلی از سال 1381 با عنوان مشاور و تامین کننده پوششهای دیوار و کف و در راستای خدمت به جامعه هدف خود، فعالین عرصه ساختمان و هتل، فعالیت خود را به صورت حرفه ای در شهر تهران آغاز کرد. اکنون این شرکت در تمامی استانهای کشور نماینده فعال دارد و خدماتش را از طریق شبکه توزیع خویش ارائه می نماید. پیرو برنامه های توسعه ای شرکت رویا طرح داخلی و با هدف خدمتی شایسته، شعبات این شرکت در شهرهای قم، کیش و مشهد فعال می باشند.

امروز این شرکت بعنوان کاملترین و متخصص ترین تامین کننده پوششهای دیوار و کف برای معماران، طراحان داخلی، سازندگان، مهندسین مشاور و مصرف کنندگان نهایی متمایز شده است. شهرت این شرکت در طیف گسترده محصولات و خدمات پس از فروش است که در 2 گروه اصلی پوششهای دیوار و کف، ارایه می شوند. تمامی محصولات از برندهای مطرح دنیا و با بالاترین کیفیت می باشند. شرکت رویا طرح داخلی در سالهای اخیر اقدام به تولید محصولات باکیفیت بالا از بهترین متریال های روز اروپایی نموده و حفظ کیفیت و دارا بودن بالاترین استانداردها را شعار اصلی خود در تولید ملی قرار داده است.

شرکت رویا طرح داخلی با ارائه خدماتی اختصاصی به مشتریان خود، همواره به دنبال ایجاد تمایز می باشد.

 

 

 

 

تیزر روایت یک تجربه ، مستند آرمیتاژ

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .