ماسک تمام صورت BLANC

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۴ / ۱۱ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۱۵۹ ، بازدید:۷۳۵

تیمی از کارآفرینان ، طراحان محصول و متخصصان PPE از ماسک مدولار تمام صورت به نام "Blanc" رونمایی کرده اند.این ماسک که BLANC نام دارد، چشم، بینی و دهان استفاده کننده  را به صورت کامل می پوشاند و از فیلترهای HEPA مورد تایید FDA ساخته شده است.این فیلترها همراه با نشانگر رنگی و بصورت یکپارچه داخل ماسک قرار گرفته اند و زمان تعویض ماسک را به استفاده کننده نشان می دهند.برخلاف سایر ماسک‌ها "blanc" با ویژگی‌های آناتومی صورت و سر خود را تنظیم می‌کند.ماسک شامل دو قسمت متقارن عمودی است که با هم جمع می شوند.آهنرباهای پیش بینی شده در این ماسک،به خوبی ماسک را بر روی صورت تنظیم می‌کنند و ماسک به کمک نوار قابل جمع شدن ، در پشت سر استفاده کننده ثابت می شود.

ماسک تمام صورت BLANC

ماسک تمام صورت BLANC

 

فیلیپ اگوروف ، بنیانگذار blanc می گوید:"این ماسک فیلتر هوا است، زیرا توسط بهترین متخصصان PPE برای این کار طراحی شده است.من دوست دارم فکر کنم که این فرصتی است که به مردم اجازه می دهد تا حداقل بر برخی از داده های شخصی  خود کنترل داشته باشند. ممکن است به نظر برسد که در حالی که بلانک می پوشند ، کاربران شخصیت خود را از دست می دهند. آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که ،این ماسک به استفاده کننده اجازه می دهد تا تصمیم بگیرد کدام احساسات خود را به اشتراک بگذارد و این یعنی آزادی و فردیت بیشتر."

ماسک تمام صورت BLANC

ماسک تمام صورت BLANC

ماسک تمام صورت BLANC

ماسک تمام صورت BLANC

ماسک تمام صورت BLANC

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .