ساخت اولین هتل فضایی جهان

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۱۲ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۱۹۵ ، بازدید:۷۱۳

شرکت «اوربیتال اسمبلی کورپوریشن» (OAC) یک ابر شرکت فضایی،قصد دارد ساخت اولین هتل فضایی جهان را در سال 2025 آغاز کند.این هتل که  ایستگاه voyager نام دارد ،قرار است از سال ۲۰۲۷ به بهره برداری برسد.این هتل شامل رستوران ، سینما ، اسپا و اتاقهای برای 400 نفر خواهد بود.

ساخت اولین هتل فضایی جهان

 

این هتل ،به شکل یک دایره بزرگ خواهد بود که می چرخد و گرانشی مصنوعی تولید می‌کند که مشابه گرانش روی سطح ماه خواهد بود.این یک مدار قطبی همزمان با خورشید است که تنش گرمایی را کاهش می دهد و امکان تولید تقریباً مداوم انرژی خورشیدی را فراهم می کند.

ساخت اولین هتل فضایی جهان

 

این هتل شامل 24 مدول به عنوان محل سکونت اختصاص یافته است که قطر هرکدام 12 متر و طول  آن 20 متر است. هر مدول در مجموع 500 مترمربع از سطح قابل سکونت در 3 طبقه را ارائه می دهد.

ساخت اولین هتل فضایی جهان

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .